Joastarlet Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Jeg har tilpasset skjemer fangere lykter osv sånn at jeg får lakkert i helga, men det er fortsatt masse igjen. Kjøpte også nye panser låser og dørstrever med fester hos pedersen racing. Også har jeg tatt firhjulskontroll på dodgen. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Bytta motorolje og oljefilter. :) Og så har jeg funnet ut at den bruker unormalt mye bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Satt på bremseskiver, klosser, styrestag, og fjærbein foran, samt 14 stålfelg med pigg :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 montert K&N filter..vooootsh :D Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 skrudd fast mellomakselen min pga den satt faen ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 har montert cromringer idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Byttet ratt, nye sommerdekk, og lagt om til sommerhjul :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Spandert på den ny forsterker Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Har ikke fått gjort så mye i dag.. Men har fått heva støtdemper-tårna mine en god del, rettere sagt 4,5 cm, dette for å få den lavere uten å ødelegge fjøringsveien til demperene. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Festa støtdemper på nytt, spunnet ut vinterdekka, satt på 18" Kappa 1cm av hjulbue for å slippe subbing...:) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Nye lyspærer rundt om på Preluden, spylt av den verste driten (gidder ikke full vask, like skitten igjen etter 10 min kjøring :P) Og støvsugd og fiksa opp inni :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Methras Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Vaska bilen (igjen!), bytta til sommerdekk på de mest GRUSOMME felgene EVER (må kjøpe nye...), funnet ut at håndbrekket ikke funker i det HELETATT på ene bakdekket, Bestilt stereo og høytalere ååå... Ja. Thats it tror jeg. Siter Det er aldri for sent å lære! ... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 har nesten lagt om til sommerdekk. helt til 2 STØGGE, helvettes hjulbolta\pinnene knakk.. jævli, JÆVLI bra start på påska :) har forhåååpentligvis liggenes i kjellern. men det får man imorra.. så får vell bare kjøre rundt i den helvettes stygge sunnyn, ikke vondt ment mot de som har det, men MIN ER STYGG. . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Har vaska bil og montert "blåe" pærer som gir "hvitt" lys. Funka bra det.. men helvete så vanskelig det skal være å komme til de pokkers pærene på en del biler! Me love HB4 :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 i dag har den nesten blitt misshandlet:( fristelsen var for stor til å motså en liten piggdekk-piruett på rånerunden i kveld. moro å spinne på et hjul og frakjørt av en gammel saab:( Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg