Blix1 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 spotta i dag en aston martin db9 eller noe av det slaget. er ikke så kjent med aston martin bilene.. fikk ikke tatt bilde da eg sjøl satt i bil å den kom i møte.. men har sett en knall rød RS2 eller noe. med helt hvite baklykter.. å en del anna bra he i drammen.. nylig flytta hit så jeh kjenner ikke noen eller vet ingen ting:P hehe har ikke bilder av noen:( flere fete biler herifra? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 er i drammen det skjer vet du ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Audien er Jonaldo på forumet sin hvertfall.. er en tråd om den et sted. fin bil:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hehe kanskje i drammen det skjer ja.. hadde det bare vært å kjenne noen her utenom samboeren:P hehe hvilken audi da? for et par biler forbi meg i går. satt på bussen i nybyen. fo 3 stylede biler opp mot konnerud.. bla denne seaten som er lyn lakket. en toyota corolla rimeli ny som var stylet.. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=119150&highlight=Jonaldo+RS2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 den bilen såg jeg i går. har sett den et par ganger før.. enormt rå å gjennomført bil. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 blitt tatt vekk de hvite baklysa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 tror ikke det.. såg den bilen i går å da hadde den hvite baklykter.. tror det var den i allefall Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Velkommen til Drammen Blix1! Har fortsatt hvite baklykter jeg:thumb Ikke akkurat RS2, men wannabe...... Bilen er forresten til salgs hvis du vet om noen som trenger en stilig familieracer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 den bilen er svin rå.. bruker den å stå ved nye elkjøp på strømsø? enorm bil.. har klart å få den sykt likt en RS2 da.. liker den jeg;) håper jeg får en hyggelig tid her i drammen.. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jeg bor like ved nye Elkjøp ja. Har litt motorproblemer om dagen, så hvis du er flink med biler er det bare å stikke innom;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hva er problemet da? kanskje jeg gjør det.. er ikke så flink å mekke.. men jeg kan jo lære å hjelpe til om du trenger:P trenger jo å treffe folk her i drammen:P hehe Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Den fusker litt innimellom. Har prøvd annen LMM uten at det hjalp. Kan gå fint i flere uker før den blir helt vill i noen dager igjen...... Skal på Audi for å få diagnose, men har liksom ikke hatt tid pga jobb og baby. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hvodan er været når den driver å fjusker? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Alt fra 30 varmegrader til regn og møkkavær. Har tenkt litt på at jeg vasker bilen rimelig ofte. Spyler over den 2-3 ganger i uka, så det kan jo være noe som ikke tåler vann et sted. Men det kan jo plutselig skje etter å ha kjørt 10 mil i tørt vær også da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg