Blix1 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 når og hvor i drammen skjer det da? det må jeg ha med meg.. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 kommer meg ikke på street meet jeg. da jeg sitter her uten bil og sjofør:( Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hadde du sagt fra skulle du fått sitte på med meg over brua....... Er hjemme igjen nå. Masse tøft å se! Hvor i Drammen bor du Blix1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hehe, ja! Den har jeg sett :P passer absolutt ikke på en bmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Lurer på hva han tenkte på når vingen ble montert. Ser for meg en luring som blar i en katalog, bestiller vingen og gleder seg som en unge til å montere. Kan jo ikke være så smart hvis han ble kjempefornøyd med resultatet...... Har også lagt merke til en rød BMW 3-serie cab som er mye påkostet denne sesongen. Bilen har gått i Drammen lenge (med Prince reklame i frontruta) men nå har han jo tatt helt av. Ser faktisk ut som et flygende romskip der den kommer med altfor svære hjul og altfor lite senking! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 nå så bor jeg på fjell sammen med svigers.. så ikke så langt fra deg jonaldo:P kom meg dit jeg oxo. men ikke før i 7 tiden:P hehe å da var det jo nesten slutt.. men mye gromt å se på:) bor like ved kivi på austad:) grommeste som var der syns jeg var den orange skylinen da. den er bare nydelig.. såg ikke noe til primeraen eller din jonaldo. hehe den prince kjerra er jo ikke fin da. var et par bra BMW der og.. men alle de med UBER stor vinge er jo bare helt forferdelig.. samme med den rosa calibraen og.. var en subaru forester som gikk noe jævli. å den gammle toyotaen med bmw maskin burna jo så han la hele cc i blå røyk og god lukt:P hehe Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 med spinners å greier:P hehe var en enorm audi der da.. den nye cabben med w12 eller noe.. heftig sak.. svart Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg dro ca halv seks. Så akkurat den gamle Toota'n med M5 motor komme..... Tenkte du kunne tatt bilen min over brua til CC da vettu, men du var for treig til å svare:) Hadde vært greit hvis den stod utstilt der borte siden den er til salgs. Kiwi på Austad? Er ikke så kjent oppover bakkene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg dro også rundt halv 6 tia. Mener den orange skylinen er tony sin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 var en enorm audi der da.. den nye cabben med w12 eller noe.. heftig sak.. svart Er vist bare en 1,8T med emblemtrim...... Men bilen så helt rå ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 godt tips hvis du bor på fjell: ikke diss alle bilene som kommer derfra ;) en som driver verksted som har den hvite bmwn, har en prikk lik uten vinge også som utifra motoren ser ganske grom ut...og fjernstyrt av og på tenning :D ser du en orange og svart datsun på kiwi så får du slenge innom...jobber desverre der! Og DU lurer på om det er mye gromt i drammen? ta deg en tur litt oppover fjelltoppen så finner du en pickupen som var med i autofiltuning drammen, rå porsche 911, super seve(450 kg og 230 hk hvis jeg husker riktig) og hender den radicalen puttrer forbi;) den hvite mr2en går på fjell, samme med den røde celicaen som var på cc i dag, går også en ganske feil grønn civic og kameraten til "prince" kjører en lyseblå styla civic. ikke helt min smak, men hvertfall gjenomført.."prince" bilen ser jo ganske anderledes ut nå, la merke til at nesten all stylingen han hadde på før var relativt....sprekt. vet ikke om det er kjøringa eller no annet, men det blei hvertfall bytta :P mye gammelt som tusler oppe på austad/fjell også som ser ganske grom ut..og er jo nå 2 opel gter i området. For ikke å snakke om de 9 andre gtnene i området uten skilter :( velkommen til drammen... Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 har ikke dissa noen av de bilene jeg. men de som har BMW med en masse pastikk må jo tåle kritikk da:P hehe så det er en del gromt her oppe ja.. er ikke den svarte tony sin da? ja var dumt jeg ikke var rask nok til å svare deg da:( skulle ha tatt godt vare på bilen din jeg jonaldo;) hehe. fikk du noe respons på den da? bør jo ikke være noe prob å få den solgt da.. bare 1.8T?? juksa til seg w12 da:P hehe men bilen var grom Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hehe bruker nok bare 10 min å gå ned til deg herifra jonado Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 A4 Cab'en til Tor Anders på Bildelesenteret er jo nydelig. Er 1.8TQ... ikke SÅ vanlig med Q på cab'en riktignok. Var helt standard før sommern, nå er den überfet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ja var dumt jeg ikke var rask nok til å svare deg da:( skulle ha tatt godt vare på bilen din jeg jonaldo;) hehe. fikk du noe respons på den da? bør jo ikke være noe prob å få den solgt da.. Tror nok du hadde kjørt pent ja :) Jeg, småen og dama gikk på Godset-kamp. Dumt du ikke var innom forumet tidligere da..... Er vist ikke så lett å bli kvitt selv om prisen ikke er helt vill. Har sett mange originale 80 Avant'er til samme pris på Finn og AutoDB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg