Blix1 Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ja da er jo kondens en av mulighetene.. har du testet kondens fjerner? sjekka om det er vann i olja? skader på hjerna? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Har ikke kommet så langt ennå. Rart hvis det er kondens, men en liten hjerneskade er jo ikke umulig:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 hehe.. hva forlanger du for bien da? er det noe anna fett her i drammen? er ikke så kjent her skjønner du:P den cadillac taxien har jeg tatt mange ganger:P blitt fast taxi det for meg:P Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Har satt bilen til 75.000,- som den står nå. Kjente får med felgene på kjøpet;) Pen den Caddilac-Taxi'n. Han var supertidlig ute med å kjøpe den, så lenge var det den eneste av den typen jeg hadde sett. Henger mye på Shell Strømsø han som kjører den. Flørter med ungjentene bak kassa:tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 velkommen til drammen ja! Den corollaen var nok den som kom på 3dje plass i styling på gatebil våler :) Du får slenge innom cc som ligger rett ved siden av shell på brakerøya i helgene. Pleier å være en del liv der da :) Jeg kjører foressten denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 den primeraen har jeg sett race nedover der bandidos kosa seg godt en stund:P nybyen trur jeg det heter.. liv helt der borte.. angt å gå det:P haha. kjører ikke bil jeg:P jonaldo: har sett kjerra står der et par ganger.. han har jo hatt 2 slike siden den første.. men det er feite kjærrer.. hehe hvordan er det med skyline, rx7, evoer i denne byen her da? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 finnes noen av dem og :D vet om 2-3 mitsu evoer hvertfall, sto en skyline rett nedi gata her (på åssia) for et par dager siden, sto der hele dagen. så også en hvit en som kom ut fra maccern på åssia. prøveskilt på begge så er det den til han som er sjef på mekonomen eller noe... rx7 er heller ikke så vanskelig å finne... Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 har ikke sett noen av de.. han tony eller hva han heter. har han sin r34 enda? den svarte som ble kresja Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Stemmer nok det. Kjører igjennom nybyen omtrent hver dag :) er hvertfall en rx7 på konnerud jeg vet om.. Uten skilter vel og merke. Geir har jo hvertfall en evo (hvit, han som var med i autofil). Skylinen til steinar er også å se rund om til tider :) r34`n er vel under oppbyggning? tror jeg så den etter den var hel lakkert for en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 blir det samme farge på r34'n da? feit kjerre det. du gjør det ja.. da er det vell ikke så rart jeg har sett kjerra di:P hehe enn den seaten med lyn lakk\dekor da? hører den til drammen Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Den hører til drammen ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 oki.. det er jo ei rimei feit kjerre da:P kjenner du han da? faen mye liv på byen i forhod til det jeg er vant til fra årdal:P Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Mye fete kjærrer her i byen skal du se ja;) Blir vel mye "fete" biler for folk som liker japser(kommer vel noen andre typer også) på streetmeetet som kommer til Drammen snart da, da får du ta en tuuur.. EDIT: Og du, subwoofah, du MÅ senke nå! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Kom til cc idag fra 1500 så kanskje det blir noe fine å se på :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 har sett en BMW 520 hvit e34 med sån skikkelig supra vinge bak:P den er mindre pen.. skulle gjerne vært der.. men har ikke bil her Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg