Gå til innhold

Hva mater du CD-spilleren i bilen med?

Ranger emnet

El_Loco

Hva mater du CD-spilleren i bilen med?  

51 stemmer

1. 1. Hva mater du CD-spilleren i bilen med?

• Rap
      5
    • Rock
      23
    • Techno, Trance, House osv.
      18
    • R'n'B, Hip-Hop
      6

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så i butikken at i det nyeste Villmarksliv fulgte det med en "Lokkelyder - Lær deg å lokke vilt"-CD, så vurdere sterkt å kjøpe den.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! Metall og rock er ikke det samma! Hva er likheten?

[OT]

I thought you'd never ask!

*Trekke pusten som Ace Ventura...............................................*

"Rock, a general genre of styles of popular music evolved from rock and roll.

Rock and Roll came from a fusion of musical cultures, and in turn its influence fed back to these cultures, a process of borrowings, influences that continues to develop rock music. Rock 'n' Roll had runaway success in the U.S. and brought rhythm and blues-influenced music to an international audience. Its success led to a dilution of the meaning of the term "rock and roll", as promoters were quick to attach the label to other commercial pop.

A second wave of British bands and artists gained great popularity during this period(1963-1974). These bands were typically more steeped in American blues music than their more pop-oriented predecessors, but their performances took a highly amplified, often spectacular form. Guitar-driven acts such as Cream and Led Zeppelin were early examples of this blues-rock form as well as heavier rock bands including Deep Purple and Black Sabbath. All are cited as having a huge influence on what would come to be known as heavy metal. Several sources for the actual term exist. Noted rock critic Lester Bangs is generally accepted as being the first journalist to use the label in print. The phrase was also used in Steppenwolf's signature tune, "Born To Be Wild." (ref: "heavy metal thunder").

Damn, I'm good!

Can you feel that? Huh? Can you feel it, Captain Compost?

The day of redemption is at hand! Repent, and thou shall be saved.

[/OT]

Sånn. Kan vi alle få dele musikk-smaken vår med hverandre i fred nå?

Takk.

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mye i det meste egentlig.. men er det flere enn meg i bilen går det en del i techno,dance,trance,house, hardhouse, osv..

F.eks Lisa Lashes, tidy boys, Tony Devit, D-devils, og Johan Gielen. osv..

My kinda music:) Lisa Lashes og Tidy Boys er genialt.

Tidy Boys Vol. 1 (det settet som starter med intervjuet av "The nations head gardener") er fast på alle festene til gjengen vår:)

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg til topic. Hvis ikke kan du lage din egen tråd...

Unnskyld, men jeg leste da virkelig "Hva mater du CD-spilleren i bilen med?". Og jeg mater den med CD-er. Jeg ville vel vært rar hvis jeg matet den med skinke?

Min tråd ville hett "Hva mater du CD-spilleren i bilen med. Men den tråden har du laget.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider