Gå til innhold

Varmeapparat..

Ranger emnet

Golf`3

Anbefalte innlegg

har problem med varmeapparatet mitt, føst sluttet 3`er å funke, så 1.2 og 4..

Siden det begynner å bli litt kjølig om morgenen og at det er jævlig greit å ha i sirkulasjon i bilen :P fikk jeg tak i et nytt panel, byttet det..Men bare 4`ern som fungerer..

Noen som har forslag på hva som er galt`?

Hilsen kald "hadlending" :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har problem med varmeapparatet mitt, føst sluttet 3`er å funke, så 1.2 og 4..

Siden det begynner å bli litt kjølig om morgenen og at det er jævlig greit å ha i sirkulasjon i bilen :P fikk jeg tak i et nytt panel, byttet det..Men bare 4`ern som fungerer..

Noen som har forslag på hva som er galt`?

Hilsen kald "hadlending" :hello:

Sjekket att kabelen som er plugget i panelet sitter skikkelig i (i begge ender? Ikke vet jeg hvor den fører. Men en plass må den nå gå :P)

1998 VW Passat 1,8 20v

X: 1993 Golf III 1,9D

X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter et kontaktstykke med motstander under hanskerommet på passasjersiden.. sjekk disse ( da dem har en tendens til å ryke ) .. bare å plugge ut kablene og trekke ut det ( sitter klipset fast ) .. har du et multimeter så kan du ohme mellom de 4 pinnene og den siste som går i en rød kabel til vifta ( du skjønner hva jeg mener når du ser det )

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe lignende samma problem på min gamle Golf 2, da var det motstanden som hadde gått, mener jeg å huske.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er under hanskerommet ditt, ta ut vifta/motoren som står der, se til at fjøra i "dynamoen" eller ka det er for noe, ser slik ut ivertfall, er lik på begge sider, fjæra der har en tendens til å snu seg litt..pirk den på plass og alt funker...var akkurat samme på min...;)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei desverre..men plukk ned dekselet under hanskerommet ditt, eller om du har nyere en 93 modell plukk vekk hanskerommet ditt, bak der skal vere en klump med ei vifte inni. va ivertfall det på min 92 modell, og eg har hanskerom oppe lissom der airbag sitter på nyere modeller.

tok berre løs kontakta til den vifta og tok ut heile...e lissom en turbin på den vifteklumpen, på baksida av den står det 2 fjærer som må stå rett...goodt mulig den ene har vridd seg litt, dette fiksa du med et smalt skrujern som du pirker den på plass med. bare åpn opp å se du...behøver no ikke vere dette som er problemet , men det virker som det er samme som med meg.

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider