CrazyLoff Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Noen som har lyst og vise meg (på bilde) hvor det er orginalt hull i torpedoveggen? Ett hull som jeg kan komme med ledninger gjennom. TNX :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hvis du stikker inn hånda di under sikringsboksen under rattet, så finner du den. Husk at det er lov å være klåfingret her. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Åpne panseret. Hvis du står foran bilen så ta en titt helt til høyre på torpedoveggen. Omtrent der som pedalene er på andre siden av veggen kan du se en svart nippel. Her kan du gå igjennom med kabler. Kan se trangt ut, er ikke rare diameteren på nippelen, men jeg har klart å presse endel PN-ledning samt 8mm2 kabel til forsterker gjennom der. Er forsåvidt trangt og jævlig der, men det går! Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Noen som har lyst og vise meg (på bilde) hvor det er orginalt hull i torpedoveggen? Ett hull som jeg kan komme med ledninger gjennom. TNX :) Sitter også ei gummi "muffe" rett bak clutsj og bremsepedalen med en del ledninger i. Kan lage større hull i den(stikke opp)! Jeg har 1stk 50mm^2kabel der til anlegget pluss noen 2,5 til cdspiller osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Takk takk.. SKal ta en titt :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hvis det blir for trangt der,, så fant jeg ett stort hull med ett gummilokk på passasjer siden, men må ut med dekselet under hanskerommet hvis jeg ikke husker feil :) Du kan se det fra motorrommet :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg