slitenvolvo Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Vet ikke om det er rette plassen å poste dette, men jeg satser på det. Klarte med et uhell å søle noe poleringsmiddel på frontruten. Tørket det vekk med en klut da det skjedde, men jeg var dydeligvis ikke grundig nok, for jeg kan tydelig se spor etter det når det blir mørkt og jeg får lys i mot meg. Hadde vært fint med tips til hvordan jeg skal få dette vekk. Har hittil prøvd å tørke det vekk med spylevæske og så såpe, men har fremdeles tydelige merker. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 avfetting funker bra på lister når det sitter polermiddel på de, prøv det du Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 silikonfjerner er tingen.. ;) men du bør etterbehandle med galsspolish.. prøv autoglym car glass polish, renere ruter kan man ikke få.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 |mx5t|Rune| skrev: silikonfjerner er tingen.. ;) men du bør etterbehandle med galsspolish.. prøv autoglym car glass polish, renere ruter kan man ikke få.. :) Takk, skal prøve det Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg