Gå til innhold

Rele

Ranger emnet

Z-DoGG

Anbefalte innlegg

Hai, Jeg har et lite spørsmål.. er det noen som veit om en måte å koble et rele t til frontlysa mine slik at jeg ved en knapp kan få de til å blinke.. og ved å trykke igjen så fungerer de normalt igjen?

Jeg må innrømme at jeg aldri har koblet et rele før og tror faktisk ikke jeg veit hvordan en slik ser ut engang... men det er aldri for seint å lære.. så hvis noen som veit om det i det heletatt er mulig.. kanskje bare kan peke svakt i den retinigen jeg bør gå for å nærme meg et resultat av det jeg nevte ovenfor, så ville jeg vært takknemlig...

The Rat-Mobile:

Toyota Corolla 1.6DX 87mod :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår