ssagat Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Har en BMW E-36, som jeg skal lakke opp frontstøtfangern og det stykket som er ovenfor. Skal også lakke et par speil og bakstøtfangern. Noen som vet sånn omtrent hva det vil koste å gjøre dette hos et PROFESJONELT lakk firma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 du skal lakke 2 fangere å ett par speil? forstår jeg riktig da? er det mye grunnarbeid på disse fangerne da? riper osv ? jo mindre slikt, jo billigere blir det. men er de helt grei stand vil jeg tippe ca mellom 3-4000kr Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 du skal lakke 2 fangere å ett par speil? forstår jeg riktig da?er det mye grunnarbeid på disse fangerne da? riper osv ? jo mindre slikt, jo billigere blir det. men er de helt grei stand vil jeg tippe ca mellom 3-4000kr Det er ingen sår eller stygge riper, bare noe steinsprang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 på jobben ville vi nok tatt mellom 2500-3500 :) så vansklig å si pris uten å se. hehe men dette kommer ann på verkstedet. er vel bare forhøre seg på nærmeste lakk verksted. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 på jobben ville vi nok tatt mellom 2500-3500 :)så vansklig å si pris uten å se. hehe men dette kommer ann på verkstedet. er vel bare forhøre seg på nærmeste lakk verksted. Hørte på et lakk verksted her i byen hva de skulle ha for å lakere et par speil, å det skulle de ha 1700kr for, er det normalt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 1700kr for å lakke 2 speil? nå hakke jeg sett disse speila men. dette var drøyt Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hvis det er "tosjikts" så er det visstnok ganske ekkel pris. Jeg fikk et prisoverslag på 2 sideskjørt, front/bak fanger, panser og bagasjeluke for 8400 inkl moms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hvis det er "tosjikts" så er det visstnok ganske ekkel pris. Jeg fikk et prisoverslag på 2 sideskjørt, front/bak fanger, panser og bagasjeluke for 8400 inkl moms. Je kan ikke si at den prisen der er ekkel, 8400.- inkl mva for å få lakkert det dere er rimeligt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hvis det er "tosjikts" så er det visstnok ganske ekkel pris. Jeg fikk et prisoverslag på 2 sideskjørt, front/bak fanger, panser og bagasjeluke for 8400 inkl moms. Jeg kan ikke si at den prisen der er ekkel, 8400.- inkl mva for å få lakkert allt det der er rimeligt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 1700kr for å lakke 2 speil? nå hakke jeg sett disse speila men.dette var drøyt Helt vanlige m3 speil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hos oss koster det en god del å bare lakkere sånne småting som speil osv, men vist vi venter til flere småting skal lakkeres slik at vi kan få det lakkert samla så får man lakkeringa en del billigere. Koster en del å starte opp lakkboksen Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ja er jo startpris, men pleier kutte den litt hvis noen bare skal lakke en grill eller noe, man kan ta det sammen med no annet, trenger ikke være samma farge. er vel 1400kr i startpris hos oss Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg