Asim Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Gratulere så mye med dagen Ståle! Mine tanker går deg på en vakker dag som denne.... du som fortsatt er i 20åra :mad: :D :D birthday babyhmm? hapyhappy hapyhappy thumpsup violin violin :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 hipp, hipp hurra!! :D Grætts mate ;) :cocain: birthday :skaal: beer Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Grættis Grættis :) WooHooo! :dude: :skaal: :???: drunk :titties: Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohm Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Grattis Ståle!! Er kanskje litt flaut å se på forumet at kompisen din har bursdag, men han glemte min så da er det vel greit??birthday Siter Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig 82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest ex A4 1.8 Q, treig som faen ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig member of: Follogutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Får spandere litt "racefuel" på våler :skaal: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 grattis RS2! Blir det ei tuborg i dag da?:D :D :D :D Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Takker gutta :) OHM ja du er veldig tilgitt du måtte jo ringe meg når du hadde bursdag stakkars gutten satt på et hotel rom i HongKong men vi andre var på Våler banen og festa han. Feira dagen hans uten han. Carradoboy det skal nok la seg ordne tror jeg hehe:D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by quattro kåre grattis RS2! Blir det ei tuborg i dag da?:D :D :D :D Ja det må det jo. Og på Rudskogen blir det mange Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Hey grattulerer med dagen da gutten :dude: :hello: hapyhappy hapyhappy :skaal: beer thumpsup Mvh Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Jeg prøver å finne det bilde der RS2 kjører med sin blå rs2 og kommer såååååå sidelengs at man skulle tro han rygga... noen som vet hvor det bilde befinner seg her på forumet? Hadde vært kult om noen visste eller fant det.... jeg klarte ikke... dumme meg hahah :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 grættis, blir kos etterpå... tror kanskje du får noe du ønsker deg Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by OleC grættis, blir kos etterpå... tror kanskje du får noe du ønsker deg Hørtes litt ekkelt ut det der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Grattis Gaylord! :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by pondus Hørtes litt ekkelt ut det der :) det er jo tross alt gaylordsa :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by sindrulf det er jo tross alt gaylordsa :rolleyes: hei hei hei... ikke noe indisier her nå... ta det som en mann. rett på sak Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg