Gå til innhold

Skal kjøpe vinterbil.

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg betaler 6000 i året for delkasko og ansvar... ;) Gjensidige er dyrt..^^

hehe mye bonus har du da? og hvor gammel er du?

har gjensidige eg oxo betaler det samme som deg, og har det samme

men var der eg kom billigaste ut:D

if er vertfall dyrt

så har eg turbo oxo da:D

må huske på at ungdomstilleget går vekk når du er 23-24år:D

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000 er jo billig. Når man bor i Oslo er det dyrere forsikring.

Nå har jeg et dilemma. Hvis jeg skal ha den som bruksbil må jeg betale rundt 8000 i året. Så da er det ikke så viktig om det er veteran.....

Da står valget mellom de to her:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1221039 som muligens kan prutes litt på.

eller den her som er nylig eu-godkjent, med diffsperre, fine hjul og så og si rustfri i følge selgern:

http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=1230947

Vil ha 245. vil ha mye plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, smart. Du trenger ikke å oppgi at du kjører for fort heller. Også trenger du ikke å oppgi din promille.. Også hvis du er smart sier du at det er en 1 liters motor med 24 hk. Du trenger ikke å oppgi at den gjør over 80 km/t.

Også trenger du ikke å oppgi at du ikke har lappen heller. Det er ingen som sjekker det.

svensk stål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, smart. Du trenger ikke å oppgi at du kjører for fort heller. Også trenger du ikke å oppgi din promille.. Også hvis du er smart sier du at det er en 1 liters motor med 24 hk. Du trenger ikke å oppgi at den gjør over 80 km/t.

Også trenger du ikke å oppgi at du ikke har lappen heller. Det er ingen som sjekker det.

så mosjom du var..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går fint med veteran kristian.. bare ikke hos if og gjensidige :p jeg har begge veteran bila hos enter og har ikke fått noen restriksjoner på hva jeg kan bruke bilen til.. måtte bare ikke kjøre mer enn 5000, men det skjer jo ikke når tellern bare funker av å til :p

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe den grønne i stavanger for 7000kr pluss en 10" sub, forsterker og noe høytaler greier jeg har liggende.

Har avtalt alt med selgern. Tar toget ned en dag i løpet av uka, Må bare ordne fri fra jobb.

Har allerede masse planer for bilen. Men i vinter skal den bare brukes.

Må bytte motor etterhvert. Slenge inn en turbomotor eller muligens en v8.

Tøft med gammel 245.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det like før jeg måtte bruke penga mine på andre ting....

Var ute å råna en liten runde etter at jeg hadde vaska bilen. Dro på litt ut av sinsenkrysset, så så jeg at det kom en bil ut av rundkjøringa bak meg, så jeg slækka ned. Bilen lå bak meg helt til Teisen, så kom blålysa på.

Hælvete tenkte jeg, nå blir det ikke noe vinterbil....

Men de rakk ikke å måle meg. Heldigvis. Så sa han kjør forsiktig, ha det bra.

Så dro jeg hjem og tok et glass iste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider