MortenM Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hei lurer på om noen her kan hjelpe meg med hvite instrumenter til E36 318 ell no er en kompis som har lyst på om den har det liggende på maskina å kan sende meg på mail ell no Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ta de gamle skivene ut, scan de.. tegn å lek deg som du vil å skriv ut, laminer og monter.. vips så har du fine hvite/grønne/lilla/sølv whatever skiver.. :???: Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 joda har tengt tanken men er kompis av meg som skal ha dem så jeg selv har ikke tilgang til å blukke dem ut å scanne dem.....derfor hadde jeg håpa noen hadde liggende på pc sin :) Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg