Gå til innhold

Da er det tid for mer anlegg i S40'n

Ranger emnet


Volvo240R

Anbefalte innlegg

Hmm...joa, vart lekkert detta, men hva har hendt med det praktiske?

 

Greit nok, man kan bare slenge over en grill/rist på elementet så kan man fylle opp trunken, men lyden da? Da blir den jo..eh..mindre bra.

 

Skal ikke være den første til å klage på detta da jeg sitter med en alt for stor kasse baki V40'n selv, men den kan jeg ihvertfall bare skru ut 4 thumbscrews på, så er det bare å løfte den ut.

 

Men for all del, det var skikkelig lekkert gjort detta. :)

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm...joa, vart lekkert detta, men hva har hendt med det praktiske?

 

Greit nok, man kan bare slenge over en grill/rist på elementet så kan man fylle opp trunken, men lyden da? Da blir den jo..eh..mindre bra.

 

Skal ikke være den første til å klage på detta da jeg sitter med en alt for stor kasse baki V40'n selv, men den kan jeg ihvertfall bare skru ut 4 thumbscrews på, så er det bare å løfte den ut.

 

Men for all del, det var skikkelig lekkert gjort detta. :)

 

Takk ;)

 

Trenger ikke no rist over det elementet der jeg, har aldri noe baki der..

 

Har hatt bilen i godt over et halvt år og aldri hatt med meg mer enn en sekk og sovepose, thats it....

 

Så jeg har mer enn nok :disco

 

Og til slutt, hvis noe skulle inntreffe så jeg må ha no baki der så har jeg rist over elementet... Lyden i HIGH PERFORMANCE anlegget er mer enn bra nok uten sub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..jaok, da så.

 

Noen som har det. *misunne* En annen stakkar får trunken lasta opp daglig av damas innfall. :(

"Nei Hanne, vi klarer ikke mer enn 5 bæreposer med sko i trunken. Ja Hanne, vi kan ha de siste 3 posene i baksetet hvis PC-en min kan vente i buss-skuret til i morra"

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår