hardcore86 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 noen som er int i 1 stk jbl 12" god kvalitet.. å strøken ... funket veldig bra i min siste bil i hvertfall.. bud motas.. veldig lite brukt..stort sett ligget i asken..kun brukt en uke i bil.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 noen som er int i 1 stk jbl 12" god kvalitet.. å strøken ... funket veldig bra i min siste bil i hvertfall.. bud motas.. veldig lite brukt..stort sett ligget i asken..kun brukt en uke i bil.. pris da? Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ja pris:P??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 bud... jeg veit minste pris men d holder jeg for meg selv.. bud motas.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg