buss07 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hei. Vi skal lakkere en russebuss i én farge. Det trenger ikke være så veeeldig bra, skal jo bare være for 4 uker i mai... Vi vil helst gjøre det ganske billig. Vet noen hvor vi kan få gjort det i Asker/Bærum/Osloområdet? Og hva ca.prisen blir? (Vi har tatt kontakt med noen billakkere(?), men alle har svart at de bare tar personbiler og sånn.) Vi blir veldig glade om noen vil svare. Hilsen russejenter 07 :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hei, ring til Westrum Karosseriverksted AS, Tlf: 62359700, http://www.westrum.no dei driver med lakkering av storbil. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Stikk på jernia og kjøp rød maling og mal den rød. Det er billig! Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Kjøp billakk og mal det på med malerkost. Det er gjort med russebilen vår, og ser ikke gale ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 De er fra oslo`s vestkant da kara, skal ikke lakkere selv! hehe Neida, lakk med malekost er et simpelt prosjekt... ikke ALLTID russebilene blir like bra, men det duger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 alle kjenner vel noen med hobby-lakk sprøyta til bilxtra/biltema, er bare å kjøpe litt bengalakk og kjøpe han ei kasse pils så er det nok gjort ganske så fort. siden dere er jenter så får dere det sikkert gjort gratis om dere pusser ned selv, trenger bare kjapp nedmatting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buss07 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hei. tror vi må ha noen som er gode til å gjøre det (altså ikke oss selv) Vet dere ikke om noen som driver med lakkering av buss og sånn litt nærmere oss? Mvh. OSS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hadde jeg hatt et sted og stå, skulle jeg ha sprøytet den jeg-- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buss07 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hadde jeg hatt et sted og stå, skulle jeg ha sprøytet den jeg-- Et sted å stå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Et sted å stå? Regner med han mener et sted å lakkere... Lakkboks om dere skål ha det så nære 100% som mulig. ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 De er fra oslo`s vestkant da kara, skal ikke lakkere selv! heheNeida, lakk med malekost er et simpelt prosjekt... ikke ALLTID russebilene blir like bra, men det duger... Var det bare meg som fikk flashbacks fra russejentene som gikk på tv? :D :D :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg