pålvo Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 vanskelig å bygge om fra gasser tell innsprut. har komplett innsprut tell 360. lurte på å bygge om. får je litt mer effekt av det å får je redusert bensin bruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Litt kansje. B19E i 360 har jo 115Hk, og bruker ganske lite bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 B200F har 116 hk, samme som GLT'en med 2liter har. B200E altså. Lite å lite bensin, bruker da rundt 1-1.1.. Mindre på langkjøring, da brukte min ca 0.6-0.7.. Er nok litt "knot", for det er jo bare bensin-hjerne, tenningen er det jo renix'et som tar seg av. Men men, med godvilja til, så går det meste. :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 vanskelig å bygge om fra gasser tell innsprut. har komplett innsprut tell 360. lurte på å bygge om. får je litt mer effekt av det å får je redusert bensin bruk? I volvo instruksjonsboka står det at gasser motoren den som bruker minst Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tveiten Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Eg bygde om til innsprut i sommar, tok litt tid men viss en har grunnleggande kunnskaper om motor så er det ein grei jobb;) Men eg bytta tanken og, veit ikkje om da e nødvendig sia da e retur på gassaren og, men såg da va litt forskjell på dei.. Ellers går da bra å bruke orginalblokka, må berre blende igjen holet til den mekaniske bensinpumpa og flytte over følarane i toppen.. Eg vart fornøgd me resultatet, vart ein merkbar forskjell både på effekten og økonomien.. Siter - 86 Volvo 360 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 pålvo , jeg har komplett innsprut til deg.. til 360.. sitter på bil, du kan herje å stå i så mye du vil selv.. det er det beste, er det ikke?? Kan få med turbo, grenrør og adapter til turbo/grenrør og.. (Høytmontert turbo :) ) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg