danielroising Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Hei! Selger to sett sommerdekk i dim 195/50 R15. Mye mønster igjen. nye 2002. kjørt 15000km. Noen som er interessert? GI BUD! RIMELIG! Dekkene befinner seg i Oslo. -Daniel (mobil: 938 53 002) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielroising Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 fortsatt til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hva er et akseptabelt bud da?? Jeg gidder ikke komme med skambud om du ikke selger for det.. hvilke type dekk er det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielroising Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei! Jeg husker ikke helt, men mener det er noe kjent merke... Jeg er ikke hjemme å får sjekket dekkene før om noen 2-3 dager; så skal gi besjed så fort jeg har sett på merket...også kan jeg måle mønsterdybden. Pris er litt vanskelig men la meg tenke på det litt... Du må bare komme med noe bud hvis du vil så lenge... -Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 venter med tanke på hvilke type dekk det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielroising Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei! Det viser seg at jeg ikke kommer hjem å får sjekket dekkmerke og mønsterdybde før på Torsdag... ville bare gi beskjed om det hvis du gikk å lurte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 du selger noe, men vet ikke hva? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielroising Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hei! Da har jeg skjekket hvilket merke det er. Det er Toyo - dekk. Veldig fine! Gode å kjøre med! Bud over 900,- mottas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg