Gå til innhold

Ruudracing prosjekt 2006

Ranger emnet

RR...

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser veldig bra ut det her ja...Crommoly rør ramme eller. Kommer det til å bli en rein banebil eller er det snakk om å kjøre på gata også. Hva slags planer har du for bremser,hjuloppheng å drivverk da.

Ellers så vil jeg bare ønske deg lykke til videre med et heftig prosjekt gleder meg til å se dinna bilen live:thumb

Jo takk ,det blir vel en salgs rør ramme i bilen. denne bilen er det skilter på ja :oohh men den egner seg ikke på gata !så blir en slags søndags bil,show morro mm

Kommer faktisk til å kjøre med TEIN understell .

har kjøpt inn en ganske grom drivlinje men vil ikke røpe noe enda

har kjøpt to typer understel/drivlinje som jeg skal bruke det beste fra hver :tannløs:

har montert nye sparco seter i dag (circuit pro ) skal heller ikke ha side vinduer med har kjøpt type nascar gitter ....

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode forslag .....er i såfall garantert at det kun finnes en av denne:tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en consept bil ,RR edition...:)

Meningen var litt motorsport litt bling så resultat ble dette :)

Er ikke 100% fornøyd med fronten...så den blir lagd ny i disse dager !

Vanskelig å vise noe også da ikke ting er 100% ferdig ,alle kommer med komentarer på at skulle ha gjort det sånn og ikke sånn mm å skal den sitte der ?Bedre da å vente til alt er på plass slik at inntrykket blir 100% eller hva ?

Nå er det buret som skal prioriteres ,snakket med han som skal utføre det å mente at vi kan dytte mellom 60-70 m med bur i bilen ...:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lakker dere bilen å gjør den bra før dere er ferdig med sveising av bur osv?

Ser jo bra ut, liker sidepipes... Hehe

Bilen er ikke lakert her til lands ...å sveise bur er ikke så omfattende hvis man kan det :thumb så tror at det skal gå bra !

Den bredda sierraen går vel på dokka tror jeg, er vel 3 år siden den var i mine hender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns fronten ligna litt på evo 8...med noe modifisert scoop...

Iallfall Evo VI, var det første jeg tenkte på da jeg så fronten.

Blir spennende og se.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår