Gå til innhold

Blå nissan primera sri horten

Ranger emnet

Mazda 323f

Anbefalte innlegg

står en parkert langs veien fra shell, en fin strøken blå med pene felger...

det er vel ikke akkuratt noe sjeldent syn? bare her i sarpsborg kjenner jeg 6stk med 2.0sri'er.

ta heller å kjøp en 2.0slx og sett i bedre stoler + sportsfjerer så sparer du masse penger på kjøp og forsikring, men får en bedre bil

"The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tå å gå forbi der endag imorra eller noe å ta bilde jeg;) for jeg veit hvilken bil det er snakk om.

Jeg er nok ganske bilgal, men er desverre ingen fyr, ser langt i fra sånn oxo.

Heidi hvem?

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tå å gå forbi der endag imorra eller noe å ta bilde jeg;) for jeg veit hvilken bil det er snakk om.

Jeg er nok ganske bilgal, men er desverre ingen fyr, ser langt i fra sånn oxo.

Heidi hvem?

Bra;) vurderer kjøpe en sånn :)

Noen som vet pris på en i god stand med lav km stand (dvs under 160000 helst)

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hadde gått 260000 når jeg solgte den, og den gikk bedre en normalt, nesten ikke bytta en dritt på, km stand har lite å si på disse bilene, vanskelig å finne en P10 som har gått under 180000 i disse dager vil jeg nå påstå. De er laget for å kjøres tross alt ;)

Det er sant, men fant mange andre sri,er i en annen farge som hadde gått lite faktisk...

Håper jeg kommer over en med den faceliften som ikke har gått så altfor langt :), noen som finner noen eksempler med pris? driver å kikker på autodb og finn.no

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider