Oberon77 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ja jeg satt på me en kompis dit. Vi dro i følge me deg å osv da!! Satt du på med Per? Er du hun dama? :D Ser man det ja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 står en parkert langs veien fra shell, en fin strøken blå med pene felger... det er vel ikke akkuratt noe sjeldent syn? bare her i sarpsborg kjenner jeg 6stk med 2.0sri'er. ta heller å kjøp en 2.0slx og sett i bedre stoler + sportsfjerer så sparer du masse penger på kjøp og forsikring, men får en bedre bil Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Ja jeg var ho... Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Ja jeg var ho... Åh :P trodde du var en fyr jeg :) My bad. Så da kjenner du Heidi da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 hehe, takker for svar... nei er ikke noe superspesielt med den, synes den bare var fin og tøff... Kunne tenkt meg en sånn det er SR skilter på den jeg mener vis noen vil legge ut et bilde! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 kan tå å gå forbi der endag imorra eller noe å ta bilde jeg;) for jeg veit hvilken bil det er snakk om. Jeg er nok ganske bilgal, men er desverre ingen fyr, ser langt i fra sånn oxo. Heidi hvem? Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Er ikkeno å beklage det :P Hu som jeg bytta bil med, trodde kanskje du kjente henne siden du bodde i nærheten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 kan tå å gå forbi der endag imorra eller noe å ta bilde jeg;) for jeg veit hvilken bil det er snakk om.Jeg er nok ganske bilgal, men er desverre ingen fyr, ser langt i fra sånn oxo. Heidi hvem? Bra;) vurderer kjøpe en sånn :) Noen som vet pris på en i god stand med lav km stand (dvs under 160000 helst) Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Uansett om det er mora eller naboen som eide bilen før...så er Primera SRI av den eldste typen med facelift en hyggelig og morsom bil. Styr langt unna spareutgaven med 1.6 liter og simplelt demperoppsett. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Min hadde gått 260000 når jeg solgte den, og den gikk bedre en normalt, nesten ikke bytta en dritt på, km stand har lite å si på disse bilene, vanskelig å finne en P10 som har gått under 180000 i disse dager vil jeg nå påstå. De er laget for å kjøres tross alt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Min hadde gått 260000 når jeg solgte den, og den gikk bedre en normalt, nesten ikke bytta en dritt på, km stand har lite å si på disse bilene, vanskelig å finne en P10 som har gått under 180000 i disse dager vil jeg nå påstå. De er laget for å kjøres tross alt ;) Det er sant, men fant mange andre sri,er i en annen farge som hadde gått lite faktisk... Håper jeg kommer over en med den faceliften som ikke har gått så altfor langt :), noen som finner noen eksempler med pris? driver å kikker på autodb og finn.no Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Å det er primeran til Erik du snakker om, viste ikke at han bodde der før jeg kjørte forbi i dag. Holdt på å kjøpe en slik blå primera for ende år siden, er jo litt fine biler Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 skal den selges? den står jo bare der hver dag? er intr i en sånn en! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg