Gå til innhold

Problemer med nøkkel (fjernbetjening) - AUDI - VAG -

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

EDIT:

I dag har bilen vært inne igjenn og de skulle lokalisere problemet. Det han konkluderte med var at styreenheten til sentrallåsen var gåen. Det var vist en masse dill og komme til den, ligger bak "alt" bak i bilen en plass og bare delen kostet svimlende ca. 4000,-

-

Fikk en ny nøkkel til bilen i dag og skulle inn og kode disse om. Det gikk greit med den vanlige nøkkelen, men fjernbetjeningen kviterte ikke når de prøvde og kode den så nå har jeg ikke den:(

Den har virket litt av og på før jeg var inn og skulle kode på nytt, så det kviterte til tider (ca. annhver gang i snitt). Tenkte rett og slett en dårlig kontakt på noe, eller ett eller annet som kutter signalet til motaker..

Er det noen som har vært borti samme problemet? Er nesten sånn at jeg nekter og godta at styreenheten er gåen fordi den kviterte innimellom før jeg koda om, kan jeg være inne på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Når jeg trykker på fjernetjeningsnøkkelen, så sender jo den ett signal (f.eks. lås opp) men det virker ikke nå. Det fordi innimellom så kommer rett og slett ikke medlingen frem, og når de skulle kode om nøkkelen så skal nøkkelen motta et signal tilbake (kviterer) på at "oppdrag utført" men det gjør den ikke... Kjipe greier:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg ikke på hadde hjelpt, er bare det at nå har audi kodet nøkklene mine på nytt og fikk ikke til og kode fjernbetjening, dermed ingen reaksjon uansett:) Så da er det bare en ting og gjøre, det er og kjøpe deler og fikse det... Audi sa at at det skulle være 4 "plasser" på sentrallåsen hvor de kunne legge inn nøkklene, men jeg hadde bare en plass på fjernbetjeninga så får bare brukt en nøkkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider