triggerhappy Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Er det en utgått modell som har blitt erstattet av de med ny design (DEH-P6500R - looken)? Er det en god spiller til normalt bruk? Ser at man kan få rød/oransj kanppebelysning, men kan man få rød/oransj display òg? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Modellen er utgått ja.. Den nye versjonen av den er DEH-7500MP om jeg ikke tar helt feil. Personlig så likte jeg bedre utseendet på 7400'en bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Modellen er utgått ja.. Den nye versjonen av den er DEH-7500MP om jeg ikke tar helt feil. Personlig så likte jeg bedre utseendet på 7400'en bedre.. Enig i det, liker ikke de nye knappene ved siden av / nedenfor volumkontrollen og pilene. Men er 7400 noe dårligere enn de nye? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Jeg har 7400.. Jeg liker den veldig godt! Ingen ting å utsette på den jeg.. Har hatt den i over et år nå.. Kan skifte lys i knapper, men displayet beholder fargen sin.. Mener det er blå belysning i displayet.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Pioneer 7400mp er en helt grei spiller og oppfyller de flestes krav...... også mine ;) den har det meste av snacks du trenger til å justere og stille alle høytalerne i bilen din og litt til.. den har stilig OEL disp og mye annet stilig dill... ;) det eneste minuset jeg finner ved den spilleren må være dens MP3 lese ferdig heter.... den er utrolig treig på å lese MP3 cder og sanger, og bruker litt tid på å somle seg i vei........ grunnen til dette, sier spes. er at 7400 har reim drift på laseren og anna, mens de nye har magnet drift, noe som er bedre, kjappere og mere presist....... så vidt jeg har sett er dette det eneste de har forandret, også de teite utsene på den nye mod 7500mp ;) Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 jeg har også 7400 og er veldig fornøyd. Eneste minus er som "Golf 3 GTD Special" sa at den er veldig treig på mp3. Kunne sikkert vært litt enklere menyer som man kunne bladd begge veier i og men det er ikke no stort problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 har hatt denne spilleren et års tid nå og jeg er meget fornøyd, bortsett fra at den (som nevnt tidligere) er treg på mp3.. Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 hmmm... er jeg den som skal si noe stygt om den da.. Har hatt den snart 1 og halvt år... etter litt over et år gikk to av forsterker utgangene i stykker... og garanti tiden var gått ut :( Rart om jeg skulle klare og ødlegge front utgangen når jeg ikke har brukt den engang... brukta bare sub utgangen (power acustiq gothic 1800) Lånte bort forsterkeren engang, og når jeg fikk den tibake og monterten opp virka ikke de to utgangene mer... Disse to utgangene går jo på ledninger og inn til samme kontakt inne i spilleren, kan være noe der, jeg vet ikke for har ikke fått rota meg til og prøve og fikse spilleren.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Metro hmmm... er jeg den som skal si noe stygt om den da.. Har hatt den snart 1 og halvt år... etter litt over et år gikk to av forsterker utgangene i stykker... og garanti tiden var gått ut :( Rart om jeg skulle klare og ødlegge front utgangen når jeg ikke har brukt den engang... brukta bare sub utgangen (power acustiq gothic 1800) Lånte bort forsterkeren engang, og når jeg fikk den tibake og monterten opp virka ikke de to utgangene mer... Disse to utgangene går jo på ledninger og inn til samme kontakt inne i spilleren, kan være noe der, jeg vet ikke for har ikke fått rota meg til og prøve og fikse spilleren.... Garantien på alle elektrikse artikkler er 2 ÅR, ved private kjøp, visst de sier noe anne kan du bare slå opp i kjøps loven i norske lov boka. DER STÅR DET KLART Å TYDELIGT! og loven er til for å følles, og visst de har sagt noe anne, må de bare ryke å reise.... og visst varen er ment til å vare vesentlig lenger enn 2 år, har man da 5 års reklamasjons rett....... så du må bare snakke med den du kjøpte den hos.... og når det gjelder det andre problemet ditt har vi en merkelig sammenkosmt der ja... jeg har nemlg og en power acoustik 1800 gothic forsterker som jeg lånte vekk, og da jeg fikk den igejn, fungerte bare ene kanalen, av de to.... jeg sendte den bare inn til power acoustikk importøren på østlandet, og forklarte problemet, og ba de fikse den, (sa ikke helt hvordan skaden var skjedd, men at ene kanalen var død) ventet i noen uker, var ikke akk kjapp, fikk pakken igjen, uten noe form for op krav eler rekning, ALT GRATIS, enten var det en glipp ellerså er det bare meget ok :D men hvorfor den kanalen din på cd spilleren ikke fungere, eller har blitt ødelagt sjønner jeg ikke, men ta kontakt med de du kjøpte den av, og send den til rep, PÅ GARANTIEN.. MVH :D Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg