Boddiz Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 I tilleg hvis du stanser ei plate så får du små "knekke" merker på kantene rundt. Hmm, hva betyr stanser? Hei.Legger ut ett her.Ikke helt ferdig men........ http://www.bimmers.no/albums/album250/IMGP1495.jpg Per.... Fint det der. :) Er noe i den duren jeg har tenkt meg. Men med to vinduer, ett for kondis og ett for amp. Hvor har du fått tak i de gummi-greiene som du kjører ledningene gjennom? Eller i stede for ramme å du er litt finger ferdig med hendene får du en glassmester til å slipe kantene på glasset du bruker. MYE penere synes jeg Her har du noen forskjellige typer kanter. http://www.first-glas.com/html/index.html Kanter? tenkte på å gjøre det slik jeg Takker for alle linker og alle svar folkens! :thumb Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Disse du mener......... http://www.biltema.no/products/productimage.asp?iItemId=83442 Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Hmm, de går vel ann å bruke som et alternativ, men ikke akkurat slike jeg tenkte på... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Hmm, hva betyr stanser? Stanse er "utpeking" av plater. Er en maskin som slår tett i tett rundt den formen du skal ha. Tenk det en maskin som slår ca 3-5 mm rundt hele ramme. Naturligvis vil du få merker på kantene Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 litt enklere å forklare med et bilde.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ok, skjønner hva stanser betyr men hva skal man bruke en "stanset" stålplate til... ? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Forstod at du ville ha ramme? Ut stanset ramme? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ramme skulle det være ja :) Nå er jeg ferdig for de som ikke har fått det med seg. Takker for alle svar, og "bidrar" i tråden selv - med min egen installasjon :thumb Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Vi kan lasergravere og -kutte på jobb ;) Maxmål er 30x60 cm, maks høyde 30 cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ramme skulle det være ja :) Nå er jeg ferdig for de som ikke har fått det med seg. Takker for alle svar, og "bidrar" i tråden selv - med min egen installasjon :thumb Ble jo fint det der da! Stå på! :) Men bare for å være kødd, hvorfor kjørte du ikke baffelen helt ut til sidene? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ble jo fint det der da! Stå på! :)Men bare for å være kødd, hvorfor kjørte du ikke baffelen helt ut til sidene? Baffelen? hva er det? :wonder: Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 den plata du monterer høytaleren i Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 den plata du monterer høytaleren i Ok :) Morten Pettersen: Hvorfor jeg ikke kjørte baffelen helt ut? Egentlig et ganske godt spørsmål, som jeg egentlig ikke har noe godt svar på. :wonder: Tenkte rett og slett ikke på det da jeg "ansatte" kjetil til å lage kassa for meg. Men jeg har nå i ettertid tenkt på å lage noen plater på siden, skøyte baffelen på en måte, slik at den dekker hulromma. Blir en synlig skøyt der da, men ikke noe å gjøre med nå som kassa er lagd. :S Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Du kan jo evntuelt lage en ny frontbaffel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hmm, Hvordan da? bare feste den over den som er der nå? slik at kassa liksom kommer et par cm lengre ut? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg