Eiriken Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Fikk hjem ny bil i dag, og lurer på om noen vet hvor og hvem sol selger ny cab til den, helst i trøndelag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 er montert klare lykter etter bildet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Ingen som vet hvem som selger ny cab til meg??? Hva synes dere om bilen da, ok? Og hva kan gjøres. kom gjerne med forslag. Er det finest med de hvite fangerne som står der, eller finere med chrom fangere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 fin bil1 Får du tak på kromfangere, skru det på ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 gratulerer med ny bil.har sett en annonse på autodb.no som selger.søk på golf å se om den er der fortsatt. Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 takk takk. skal se om jeg finner noe der. er foresten en gti. Gikk bedre en jeg forventet meg!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Får ikke siderutene bak helt ned, begge stopper halv veis, skal vel ikke være slik, er det noe barnesikring greier eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Får ikke siderutene bak helt ned, begge stopper halv veis, skal vel ikke være slik, er det noe barnesikring greier eller? Skulle du hatt dem lengre ned så hadde de gått nedenfor hjulbuen bak ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Her er en tråd du kan få litt inspirasjon fra: KL-EEN1 Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Takker, trenger litt inspirasjon. Hvor er det dere kjøper justerbar gewinde fra, eller annet justerbart senkesett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Noen få bilder til, ikke så bra da men.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 for å være ærlig synes jeg ikke felgene passer spesielt bra til en einser. Kanskje du skulle ha clipper-kit eller hva det nå heter på. Det er hva jeg syns da! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Fått fangerne, duckbilleppa, speila og listene langs siden svarte igjen så hadde det straks blitt penere. Gjerne med matchende rød stripe på listene. Eller eventuelt små chromefangere. Andre felger er også noe å tenke på, da de du har passet veldig dårlig til bilen. Men sånn alt i alt, en pen bil med veldig mye potensiale:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Siden jeg er en sær og rar nordlæning, så ville jeg ha valgt noe ikke alle andre har og gjør... Kromfangere, sorteplastfanger og klipper, it's all done before her på berget... Hva med dette oppsettet: - Sorte små fangere - bredda 15" Corradofelger med sort senter og cromkant - klarglass-lamper med kryss og sorte blinklys - Sveisa igjen hullene til listverket og latt kun profilene vært igjen. - CL-leppe (siden GTi-leppa sannsynligvis ville falle av ved første fartsdump) - Up-turnet eksoshale (eneste som ser skapelig ut på uansett einser) Da ville det se omtrent slik ut: http://www.dubmodder.com er en fint sted å lage sin egen einser/cab etter sitt hode og få et visst inntrykk før man bestemmer seg for look... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Den varianten din,polardego, var skikkelig rå! Rett stuk! Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg