max190 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Traff på en grei bil på Shell Select i Tananger i går... fikk til og med bilde av den på siden av min bil! er vist nok den gamle til Idar Vollvik Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Er fin den, så Sharif sin i dag. :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jøss.. Må si den faktisk kledde litt dekor :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 hvem er det som eier den bilen nå? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 jeg tror det er flere eiere på denne bilen, et samarbeid mellom flere bla johs lunde, + diverse andre. Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 oki. jeg hørte han ga den vekk til et godt formål. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 oki. jeg hørte han ga den vekk til et godt formål. Han ga den vekk til ein auksjon der allle pengene gikk til veldedig formål.. Ble solgt til ein svenske som knakk felgen på den.. Så kjøpte ein del firmaer i Stavanger den på deling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Knakk felgen? Åssen klarte han det? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjellings Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 tror den skulle være på Ålgård i dag, i forbindelse med åpningen av ett nytt oppretterverksted. Mener jeg leste noe om visning og prøvekjøring.... Fikk ikke tid til å reise ner, har stått å sagd opp 8,5 favner med ved i dag. ganske utslitt nå ja.... Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fraggle Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jeg sjekka opp Reg nr i autosys nå og den står fremdeles registrert på VOLLVIK IDAR HARRY. Nå blir riktignok ikke den utgaven jeg bruker av autosys oppdatert daglig, skal visstnok være to ukers etterslep på den men det er vel lenger siden enn det han "kvitta" seg med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg sjekka opp Reg nr i autosys nå og den står fremdeles registrert på VOLLVIK IDAR HARRY. Nå blir riktignok ikke den utgaven jeg bruker av autosys oppdatert daglig, skal visstnok være to ukers etterslep på den men det er vel lenger siden enn det han "kvitta" seg med den? tror det er en stund siden han kvitta seg med den. Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Knakk felgen? Åssen klarte han det? Går fint det.. Låg i rundt 160 da han gira ned fra 3 til 2 :) Ble litt vel mye belasting på felgen så den knakk.. Dei felgene som står på nå er jo egentlig til den nye modelen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Dere finner bilder på hjemmesiden til Johs Lunde. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 bilen kommer til treffet på egersund fredag Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hva? Okka treff? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg