Gå til innhold

Kapping av fjører.

Ranger emnet

LamoX

Anbefalte innlegg

Er det eldrebølgen inne her eller? Spiller vel ingen rolle om man kapper fjørene. Ødelegge bilen? heh... Sveiser dere fast fjørene deres eller? Greit nok att man mister litt kjøre egenskaper. Jeg skal bruke den kun til saakte råning. kjøre egenskaper finnes jo heller ikke fra før!

:respect :partyon: :partyon:

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det eldrebølgen inne her eller? Spiller vel ingen rolle om man kapper fjørene. Ødelegge bilen? heh... Sveiser dere fast fjørene deres eller? Greit nok att man mister litt kjøre egenskaper. Jeg skal bruke den kun til saakte råning. kjøre egenskaper finnes jo heller ikke fra før!

kunne ikke sakt de bedre sjøl..kiddie

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å kappe fjærene blir ikke kjøreegenskapene bedre fordi bilen ligger lenger neppå. motsatt. pga kappede fjører blir bilen mer "vassen" og krenger mer i svinger fordi fjørene ikke har like stor bære evne. pluss at bilen blit på en måte skakk fordi stabbstaget bil 142 er mongo lagd. Lesjøfors senkesett er slettes ikke dyrt og det er TÜV godkjent.

GODT RÅD: BRUK PENGER PÅ UNDERSTELL OG BREMSER. FJØRING HAR MYE Å SI PÅ KJØREEGENSKAPER. KJØP GODE FJØRER OG TYKKERE STABBSTAG( og et annet stabbstag bak )

vet du hvor jeg kan få kjøpt bra stabstag til 142??? å senkesett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Bare lurer på en ting!

Hva er det som er tøft med en gammel Volvo eller noe annet som er så lav så den ikke kommer over en fartsdump e.l. og samtidig ser ut som den er kalvbeint, og ikke fungerer engang til å kjøre litt "aktivt" med....?

Hva er det som er tøft med det?: :shake

En av argumentene over er at: "bilen ikke har kjøreegenskaper fra før"...?! Hjelper det da å gjøre dem dåligere da eller?!?

Er det slik at det er tøft å være ulovlig?:wonder:

Nei, prøv å bygg noe som funker! Lover at det er mere morro!:volvsmile

LSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting!

Hva er det som er tøft med en gammel Volvo eller noe annet som er så lav så den ikke kommer over en fartsdump e.l. og samtidig ser ut som den er kalvbeint, og ikke fungerer engang til å kjøre litt "aktivt" med....?

Hva er det som er tøft med det?: :shake

En av argumentene over er at: "bilen ikke har kjøreegenskaper fra før"...?! Hjelper det da å gjøre dem dåligere da eller?!?

Er det slik at det er tøft å være ulovlig?:wonder:

Nei, prøv å bygg noe som funker! Lover at det er mere morro!:volvsmile

LSR

hvorfår gidder du og bry deg egentli! la nå folk gjøre som de vill med bilene sine! er vell ikke du som eier de? vill de kappe så gjør de d! å de som ikke vill gjør ikke det! er ikke alle som er ute etter fart og spenning me disse gamle bila vettu! skal skli me di ikke kjøre i over 200

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfår gidder du og bry deg egentli! la nå folk gjøre som de vill med bilene sine! er vell ikke du som eier de? vill de kappe så gjør de d! å de som ikke vill gjør ikke det! er ikke alle som er ute etter fart og spenning me disse gamle bila vettu! skal skli me di ikke kjøre i over 200

Jeg beklager at jeg kom med noen kritiske spørsmål og påstander som ikke passet for deg! Men bare for at jeg ikke er enig, betyr vel ikke det at jeg ikke kan skrive min mening eller?!? :wonder:

LSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...