142 preformance Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Er det eldrebølgen inne her eller? Spiller vel ingen rolle om man kapper fjørene. Ødelegge bilen? heh... Sveiser dere fast fjørene deres eller? Greit nok att man mister litt kjøre egenskaper. Jeg skal bruke den kun til saakte råning. kjøre egenskaper finnes jo heller ikke fra før! :respect :partyon: :partyon: Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Er det eldrebølgen inne her eller? Spiller vel ingen rolle om man kapper fjørene. Ødelegge bilen? heh... Sveiser dere fast fjørene deres eller? Greit nok att man mister litt kjøre egenskaper. Jeg skal bruke den kun til saakte råning. kjøre egenskaper finnes jo heller ikke fra før! kunne ikke sakt de bedre sjøl..kiddie Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_85 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ved å kappe fjærene blir ikke kjøreegenskapene bedre fordi bilen ligger lenger neppå. motsatt. pga kappede fjører blir bilen mer "vassen" og krenger mer i svinger fordi fjørene ikke har like stor bære evne. pluss at bilen blit på en måte skakk fordi stabbstaget bil 142 er mongo lagd. Lesjøfors senkesett er slettes ikke dyrt og det er TÜV godkjent. GODT RÅD: BRUK PENGER PÅ UNDERSTELL OG BREMSER. FJØRING HAR MYE Å SI PÅ KJØREEGENSKAPER. KJØP GODE FJØRER OG TYKKERE STABBSTAG( og et annet stabbstag bak ) vet du hvor jeg kan få kjøpt bra stabstag til 142??? å senkesett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Bare lurer på en ting! Hva er det som er tøft med en gammel Volvo eller noe annet som er så lav så den ikke kommer over en fartsdump e.l. og samtidig ser ut som den er kalvbeint, og ikke fungerer engang til å kjøre litt "aktivt" med....? Hva er det som er tøft med det?: :shake En av argumentene over er at: "bilen ikke har kjøreegenskaper fra før"...?! Hjelper det da å gjøre dem dåligere da eller?!? Er det slik at det er tøft å være ulovlig?:wonder: Nei, prøv å bygg noe som funker! Lover at det er mere morro!:volvsmile LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Bare lurer på en ting!Hva er det som er tøft med en gammel Volvo eller noe annet som er så lav så den ikke kommer over en fartsdump e.l. og samtidig ser ut som den er kalvbeint, og ikke fungerer engang til å kjøre litt "aktivt" med....? Hva er det som er tøft med det?: :shake En av argumentene over er at: "bilen ikke har kjøreegenskaper fra før"...?! Hjelper det da å gjøre dem dåligere da eller?!? Er det slik at det er tøft å være ulovlig?:wonder: Nei, prøv å bygg noe som funker! Lover at det er mere morro!:volvsmile LSR hvorfår gidder du og bry deg egentli! la nå folk gjøre som de vill med bilene sine! er vell ikke du som eier de? vill de kappe så gjør de d! å de som ikke vill gjør ikke det! er ikke alle som er ute etter fart og spenning me disse gamle bila vettu! skal skli me di ikke kjøre i over 200 Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hvorfår gidder du og bry deg egentli! la nå folk gjøre som de vill med bilene sine! er vell ikke du som eier de? vill de kappe så gjør de d! å de som ikke vill gjør ikke det! er ikke alle som er ute etter fart og spenning me disse gamle bila vettu! skal skli me di ikke kjøre i over 200 Jeg beklager at jeg kom med noen kritiske spørsmål og påstander som ikke passet for deg! Men bare for at jeg ikke er enig, betyr vel ikke det at jeg ikke kan skrive min mening eller?!? :wonder: LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Boch senkesett RULER! hehe eller AEG da :) tok en runde på 940n min nå, ble fint som faen og bedre og kjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 vet du hvor jeg kan få kjøpt bra stabstag til 142??? å senkesett??[/QUOT http://www.ipdusa.com/ eller gå for knivstag (justerbare) produseres av http://www.sellholm.se/ Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 dette er jo gratis også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg