hc_TK Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Vurdere om jeg etterhvert skal få tak i en brukbar digital eq. har sett litt rundt og tenkt på alpine's pxa-700 eller hva den heter. Kan denne styres fra cda-9853/9855r? Planen videre er å kjøre 3veis + sub. Et annet alternativ kan være pinoners deq, men den er litt dyr. andre billige alternativer er også bra. mvh hc Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Old skool alternativer er jo Orions DEQ eller litt nyere Phoenix Golds TiDeq. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Skal du bruke PXA-H702 (som siste modell heter) så trenger du en styringsenhet til din CDA-9855 for å få den til å fungere. Du kan kjøre ativt 3-veis + sub på den løsningen der. Mange juseringsmuligheter! Har du tenkt på PC i stedenfor? Da er det nesten ingen begrensninger... Byggetråd om det kommer om en liten stund:D Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Skal du bruke PXA-H702 (som siste modell heter) så trenger du en styringsenhet til din CDA-9855 for å få den til å fungere. Du kan kjøre ativt 3-veis + sub på den løsningen der. Mange juseringsmuligheter! Har du tenkt på PC i stedenfor? Da er det nesten ingen begrensninger... Byggetråd om det kommer om en liten stund:D Mvh Pål har ikke penger til laptopp og hardware til det... Hva trengs for å styre pxa-h702? kabel eller en ny kontroll-enhet? Dette skal ikke kjøpes med det aller første, bruker foreløpig spilleren, men mangler litt for å optimalisere komponentene helt. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Siden 9855R ikke har innebygget styrings programmvare til PXA 701, må du ha RUX C701 for og kontrollere den. (1din plass ekstra tar den) Oppgraderer du til en av DVA spillerene eller CVA spillerene så slipper du og bruke RUX for og kontrollere EQ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Etter som jeg har forstått er det vel flere som syns det er enklere å bruke C701 kontrolleren uansett hvilken hovedenhet du har (?) Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Etter som jeg har forstått er det vel flere som syns det er enklere å bruke C701 kontrolleren uansett hvilken hovedenhet du har (?) skal du ha full utbytte av 700 dsp,n til alpine,så vil jeg anbefale en alpine spiller med optisk utgang,finns en rimelig dvd spiller som har det. ellers er jo det beste en iva-310,da har du full oversikt å styring av dsp,n via 7" touch screen skjermen...... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 skal du ha full utbytte av 700 dsp,n til alpine,så vil jeg anbefale en alpine spiller med optisk utgang,finns en rimelig dvd spiller som har det. ellers er jo det beste en iva-310,da har du full oversikt å styring av dsp,n via 7" touch screen skjermen...... den koster jo så himla mye penger. da må jeg vente noen år til bilen er nedbetalt.. :tannløs: Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg