Gå til innhold

Forslag til eq

Ranger emnet

hc_TK

Anbefalte innlegg

Vurdere om jeg etterhvert skal få tak i en brukbar digital eq. har sett litt rundt og tenkt på alpine's pxa-700 eller hva den heter. Kan denne styres fra cda-9853/9855r? Planen videre er å kjøre 3veis + sub. Et annet alternativ kan være pinoners deq, men den er litt dyr. andre billige alternativer er også bra.

mvh

hc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bruke PXA-H702 (som siste modell heter) så trenger du en styringsenhet til din CDA-9855 for å få den til å fungere.

Du kan kjøre ativt 3-veis + sub på den løsningen der.

Mange juseringsmuligheter!

Har du tenkt på PC i stedenfor?

Da er det nesten ingen begrensninger...

Byggetråd om det kommer om en liten stund:D

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bruke PXA-H702 (som siste modell heter) så trenger du en styringsenhet til din CDA-9855 for å få den til å fungere.

Du kan kjøre ativt 3-veis + sub på den løsningen der.

Mange juseringsmuligheter!

Har du tenkt på PC i stedenfor?

Da er det nesten ingen begrensninger...

Byggetråd om det kommer om en liten stund:D

Mvh

Pål

har ikke penger til laptopp og hardware til det... Hva trengs for å styre pxa-h702? kabel eller en ny kontroll-enhet?

Dette skal ikke kjøpes med det aller første, bruker foreløpig spilleren, men mangler litt for å optimalisere komponentene helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter som jeg har forstått er det vel flere som syns det er enklere å bruke C701 kontrolleren uansett hvilken hovedenhet du har (?)

skal du ha full utbytte av 700 dsp,n til alpine,så vil jeg anbefale en alpine spiller med optisk utgang,finns en rimelig dvd spiller som har det. ellers er jo det beste en iva-310,da har du full oversikt å styring av dsp,n via 7" touch screen skjermen......

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha full utbytte av 700 dsp,n til alpine,så vil jeg anbefale en alpine spiller med optisk utgang,finns en rimelig dvd spiller som har det. ellers er jo det beste en iva-310,da har du full oversikt å styring av dsp,n via 7" touch screen skjermen......

den koster jo så himla mye penger. da må jeg vente noen år til bilen er nedbetalt.. :tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider