Gå til innhold

Nytt Street Meet Bergen, 17. februar 2006

Ranger emnet

Thunder

Anbefalte innlegg

Det med at det var hjemmekamp for Brann i dag var en gedigen brøler fra min side, den skal jeg ta på min kappe. Det er ikke alltid like lett å få med seg alt som skjer av severdigheter når man ikke har den store lidenskapen for dem, hehe.... Men uansett. Været er så fint som det overhode kan være og jeg satser på stort oppmøte.

Meg og flere andre har planer om seriøst store treff på vårparten. Treff av den mer seriøse sorten, arrangementer.

Men i kveld er det Oasen Senter i Fyllingsdalen som er plassen og tidspunktet er kl. 1900.:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy faen!!!! Jeg må oppriktig si at jeg er skuffet og steik forbanna på idioten i E-34 BMW 5-serie som sto å børnet og røykla parkeringsplassen. Makan til idiot har jeg aldri vært ute for før. Jeg var borte og gav deg grei beskjed om at dette vil vi ikke ha noe av. Håper vitterlig du forsto poenget!!!

Det samme gjelder idioten i grønn E-30 M3 som drev å sladdet rundt på plassen blant folk og biler. Du bør faen meg skjerpe deg noe alvorlig. Du kan ikke innbille deg at du kan komme på et treff og kjøre på en sånn måte. At du tydelig er impotent er ihvertfall sikkert. Skulle tro dere var 13 år i skallen. Man må jo være helt tåkelagt i toppen når man holder på på denne måten.

Neste gang noe slikt skjer så tar vi nummer på bilen og sender videoklipp og reg.nr. over til Politiet. Slik oppførsel gavner ikke på noen som helst måte bilmiljøet. Dere forsøpler hele opplegget. Man skulle nesten tro at dere var ute etter å ødelegge for resten av gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikkje en vanleg BMW E30 og? kom so seint at han var den einaste eg såg.. korleis var oppmøte, var veldi dårlig då eg omsider fann(!) oasen..

Thunder: trur eg såg deg stikke då eg kom..

Det var synd du ikke kom fram i tide. Treffet var nå ganske bra sånn sett. Men det er jo typisk at det alltid er noen IDIOTER som må ødelegge. Hva er det de tror du utretter ved sånn oppførsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

treffet i dag var vell vellykket, helt til folk kjørte pga noen usle vann dråper, og folk kan jo tenke seg hvordan det gikk, selfølgelig måtte jo en E34 begynne å spinne blårøk (noe som er helt forbanna unødvendig) som igjen ødelegger for oss neste gang vi vil ha treff! Når vi skulle kjøre måtte det jo selfølgelig være en Ape bak rattet på en E30 M3, som sladdet rundt en bil, igjen FORBANNA unødvendig! Skjønner ikje ka som e så vanskelig å forstå med at dere ødelegger for oss andre som samler oss for å treffe andre med samme interesse og se på andre sine biler (og faktisk sykler) Sånne folk ødelegger når vi då neste gang kunne tenke oss ett treff så nekter folk som eier parkeringsplasser å la oss stå der for det blir for mye tull!

Meg å Tommy fant ut på vei hjem, at kanskje neste gang ville det vært en idè å invitere Politiet også!

Og hvis ikje de har mulighet, så faktisk notere ned reg nr på de som ødelegger å anmelde de!

Folk vil kanskje tro dette er litt for drastisk, men noe må snart gjøres med de IDIOTENE som ikje klarer å oppføre seg normalt!

Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bilder å slenge ut da? Idiotisk oppførsel å drive å burne slik. observerte en mørk golf 2 som spannt avgårde i tjukkeste folkemengden også. at folk ikkje tenke lenger enn at d kan gå rimeligt galt.

ellers syns eg det var mangen fete biler der. den røde tommi maikinen Evo'en var råååå. og ikkje minst felgane på den-

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider