Gå til innhold

Nytt Street Meet Bergen, 17. februar 2006

Ranger emnet

Thunder

Anbefalte innlegg

synes det var en god idè å notere nr. på de som ikke klarer å oppføre seg og anmelde de.. det gir jo et signal til eierene av parkeringsplassene som brukes om at bråk og grisekjøring ikke e akseptert.. kanskje det då blir mulighet for flere street meets på flere plasser..

kom litt seint eg og.. de fleste var på vei ut når eg kom, sikkert pga de 3 dråpene som kom..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ett bra treff.. Kunne virke som om at det var litt få parkerings plasser. Men da står jo allt til forventningene og vel så det. Supert treff. Og sant som folk sier, Folk må lære seg og oppføre seg. Skal man kjøre idiot så ikke resiker andres liv i samme slengen. mangel på vet der, også ødelgger det veldig for oss andre. Men selv syns eg at det har vært mangen bra treff rundt om i de siste årene. mye bra og gøy å se at bilinterresen øker. Det er kos.

Så no må vi få opp noen bilder fra treffet. Syns folk tok bilder i søkk og kav. Og takk til de som tok bilder. har sett på de eg har funnet rundt om, må ærlig si at det er mangen dyktige fotografer her i vår regn fulle by. Selv om søndagen på eikås så var VÆRET EXEMPLARISK. GUD du for en 6- for pent vær i en dag midt i september. Selv om det kom noen dråper utpå kvelden. Syns ikke folk burde dra pga det. VI E`FOR POKKER FRA BERGEN folkens :)

Jeje... MERE BILDER.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider