Goop Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Noen firma som driver med dette i bergensområdet/hordaland? Skulle ha hatt såndblåst et helt karroseri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Sotra Protection/Solid Vedlikehold. Begge på industriområdet på Ågotnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Sotra Protection/Solid Vedlikehold. Begge på industriområdet på Ågotnes. Takk :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 vest blås er vell noe som heiter oxo, holder til i Florø men reiser litt rundt. om det eksisterer enda veit eg ikkje Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 aremme, det eksisterer! Ellers kan jeg nevne noen firmaer jeg har vært leid inn til i det siste året som driver med sandblåsing på vestlandet : Alka Blåseservice Sunnhordland Sandblåsing og Dalseide&Fløysand. Tror de fleste tar slike oppdrag.. Men ta en ringerunde først, helst til Solid Vedlikehold først, for dem er billig, og lokalt for deg Eldar! :) Lukke te Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 aremme, det eksisterer! Ellers kan jeg nevne noen firmaer jeg har vært leid inn til i det siste året som driver med sandblåsing på vestlandet : Alka Blåseservice Sunnhordland Sandblåsing og Dalseide&Fløysand. Tror de fleste tar slike oppdrag.. Men ta en ringerunde først, helst til Solid Vedlikehold først, for dem er billig, og lokalt for deg Eldar! :) Lukke te okay har ikkje sett dei siste året:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg