RuuDpus Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Har en MX5 1990 model som jeg etterhvert så absolutt trenger noen nye høytalere i... Noen som vet hvilken størrelse det er plass til orginalt i børene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 6,5" foran, og akkurat en 1" diskant i hver luftekanal (hvem trenger vel dem). Det går også fint å klemme ned to 8" subwoofere baki i hattehylla, om du har litt tålmodighet og er keen på mer bass :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Å, det er såpass store høytalere i dørene, var redd for 4"... ikke studert så nøye... Blir bare coax, pga. det er ikke min bil, så blir bare å kjøre det fra spilleren liksom... Men takk for svar! BTW så er de orginale noe av det aller mest totalt ubrukelige orginalhøytalerene jeg har hørt. jeg trodde virkelig ikke det gikk an å levere slikt på en bil. Pinlig dårlig fra mazda... er forresten en miata... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Miata, MX5, same shit :) Hadde Miata jeg og. Skulle ha ny kat., og Mazda kom med noe bullshit om at en kat fra MX5 aldri ville passe. De skulle ha 3000,- mer for en kat. til Miata enn en MX5 (som vil si at de skulle ha utrolig 8000,- for den). Jeg kjøpte likesågodt en kat til MX5 fra England, og den kom på under 2000,- m/ frakt og moms. Men dette ble o.t. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg