Goop Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Går det helt fint å sandblåse en 242 uten at noe trekker seg og blir jævli..? tenker da på å sandblåse utvendig av bilen og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Sandblåsing er BRUTALT for karosseri plater! Det blir utviklet MØE varme(= kaross.plater som slår seg) og sand fjerner ikke bare maling,men stål også! Har hørt om folk som hadde bulker over hele bilen pga. sandblåsing... Bruk heller noen som kan glassblåse eller blåse med nøtteskall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 trykket har mye og si!! har sandblåst masse på 242`n jeg uten å få bulker!! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 trykket har mye og si!!har sandblåst masse på 242`n jeg uten å få bulker!! Det har du helt sikkert rett i,men det er fremdeles bedre med glass eller nøtteskall enn sand... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Hadde heller satsa på syrebading jeg. Er jo ikke gratis å sandblåse heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Vel, Syrebading er vel inntilvidere en luksus di på østlandet har. det koster vel ca 8 000 for et tomt kaross? og det går HELT fint å sandblåse et helt kaross, det svekker litt mere enn syre.. da det eter pittelitt gods til tider. Det viktigste er at han som sandblåser karosset. har gjort det før. Da man må tenke på varme og trykk hele tiden.. Prisene jeg har innhenta har variert fra 4,500 til 8k for et tomt kaross sandblåst og grunnet med cellulose grunning. Og.. det er en dritt jobb uansett.. heller betal proffer for å gjøre dette.. hilsen sliten sveiser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg