Gå til innhold

mista laksetrappa fra rudskogen

Ranger emnet

TurboTony

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe takk gutta :) må le litt selv i etterkant, men det er litt surt da, etter den fløy av gårde så trudde jeg også snowcapen min skulle også stikke av, men da har jeg lært av det da at de stikker av i høy fart hehe

ps jeg vet hva farts grensa er men måtte vis han med bmw hvem som hadde sprekast bil hehe, synnes jeg har bare klart og få meg selv i problemer etter jeg kjøpte den tic'en

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk gutta :) må le litt selv i etterkant, men det er litt surt da, etter den fløy av gårde så trudde jeg også snowcapen min skulle også stikke av, men da har jeg lært av det da at de stikker av i høy fart hehe

ps jeg vet hva farts grensa er men måtte vis han med bmw hvem som hadde sprekast bil hehe, synnes jeg har bare klart og få meg selv i problemer etter jeg kjøpte den tic'en

:fatality:

må bare bli bedre kjent med bilen så blir dere nok venner til slutt ;)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe lure på hva han karen i bemeren tenkte!

synst eg ser han sitter der og sverga på at han skal forbi deg:lol:

off han flippa helt ut da han blei drit forbanna , han ropte og skrek at jeg måtte stoppe bilen på E6 da og jeg rista på hue og sa nei , så følgte han etter meg, når jeg kom mott ferga til Vestfold så var jeg sikker på at han skulle slå til meg, men han kjelte meg ut i steden får

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider