Gå til innhold

Babes ?

Ranger emnet

LilleGud

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by LilleGud

er det noen råner babes/berter/jenter som er aktive medlemmer av Bilforumet.net ??

hvis det er det kan dere si i fra. begyner og føle oss som munker her.. ;)

Kan vel ikke kalles for en babe...eller berte...men jente/dame kanskje? (Kan man kalles jente når man er 25 år? Og dame hörtes da gammelt ut...!)

Men jeg finns her av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mrs Aero

Kan vel ikke kalles for en babe...eller berte...men jente/dame kanskje? (Kan man kalles jente når man er 25 år? Og dame hörtes da gammelt ut...!)

Men jeg finns her av og til.

Da passer vl babe allikevel da? :) Du får legge ut portefoljen din med bilder på saab panseret da vettu, så får vi dømme! :D

Neida! Ikke ta meg alvorlig nå da! Digger at det er damer i bilmiljøet jeg! Blir på en måte bringet inn litt andre synspunkter å da!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, får vel fikse lite bilder da...not!He-he...dere får dömme på Gardemoen til lördagen.

Ja, det finns lite "damer" i bilmiljöet, som syns iallefall.

Men det er jo kjekt å väre ensom "höne" blant hanene...tycker jag!

Håper du tar med alle damene du klarer ;) På Gatebil treffet på Våler trur jeg vi så under 20 jenter ved siden av Gatebil babe'sene. Det er for dåååårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kompiser av det motsatte kjönn, men kan vel dra på dem no miniskjört av no slag...duger det? *ler*

Det er desverre ikke godt nok for meg, men jeg vet er der andre på forumet som ville likt det.... FolloGaylords trur jeg de kaller seg lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd at trimsatsen til min bil ikke kommer för til neste uke, ellers skulle jeg ha kjört på banen på Gardemoen.:D

Så da får det rekke med å stille ut bilen.:cool:

Det var jo synd.

Hvor mye blir det i bilen din da??

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider