RS2 Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by Mrs Aero 253 hk/377 nm og JT 3" eksosanlegg. Skulle gjerne hatt mer pulver, men det koster jo litt mer.:( Jeg gleder meg som en liten unge...:cocain: Det skjønner jeg godt :) Du får skrike ut å si hvordan det blir. Så kanskje vi ses og snakkes til helgen. Du finner meg ved en blå RS2 til salgs Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Og jeg står med denne på utstilling, med 18" felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Fin bil :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Mr RS2: Ser du skriver at du befinner deg i 200+ på en landevei... :) Var du tilfeldigvis i Oslo/Bærums-området i går kveld? Jeg så opptil flere RS2 som kjørte det de orket... Fett å se på :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by famir Mr RS2: Ser du skriver at du befinner deg i 200+ på en landevei... :) Var du tilfeldigvis i Oslo/Bærums-området i går kveld? Jeg så opptil flere RS2 som kjørte det de orket... Fett å se på :D nei desverre så var ikke det meg. Flere RS2 sier du?? Pokker her var det noe jeg ikke fikk med meg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by RS2 nei desverre så var ikke det meg. Flere RS2 sier du?? Pokker her var det noe jeg ikke fikk med meg De kjørte nok ikke sammen, siden de var spredd over hele byen. Jeg kjørte fra Sandvika til Eidsvoll og den første så jeg i Sandvika i 200+++ på E16, og resten dreiv å raste på E18, ring 3 og den siste så jeg ved Karihaugen på E6. Forskjellige biler hver gang, men alle kjørte som ett jævla svin! Kanskje alle RS2 eiere følte en heftig blyfot i går kveld? Hva med deg? Rykket det litt i høyre-beinet? Eller det gjør det kanskje hver dag!? :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ok, får vel fikse lite bilder da...not!He-he...dere får dömme på Gardemoen til lördagen. Ja, det finns lite "damer" i bilmiljöet, som syns iallefall. Men det er jo kjekt å väre ensom "höne" blant hanene...tycker jag! Hei på deg. Kuult at det finnes damer her også. Kona finnes her av og til da men nå er hun borte og jobber så hu dukke nok ikke opp før etter sommern igjen. :) Ellers freser hu rundt i den lille brune stv min og elsker og plage pappagutta i Beeeemer ol. Ses sikkert på G.moen. Era Her er hu hardt arbeidende på platene :) Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by Era Hei på deg. Kuult at det finnes damer her også. Kona finnes her av og til da men nå er hun borte og jobber så hu dukke nok ikke opp før etter sommern igjen. :) Ellers freser hu rundt i den lille brune stv min og elsker og plage pappagutta i Beeeemer ol. Ses sikkert på G.moen. Era Her er hu hardt arbeidende på platene :) pokker eller... hvor finner man sånne? :) du slepper vel også 'jeg vil hjem maset og... ;) Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by famir De kjørte nok ikke sammen, siden de var spredd over hele byen. Jeg kjørte fra Sandvika til Eidsvoll og den første så jeg i Sandvika i 200+++ på E16, og resten dreiv å raste på E18, ring 3 og den siste så jeg ved Karihaugen på E6. Forskjellige biler hver gang, men alle kjørte som ett jævla svin! Kanskje alle RS2 eiere følte en heftig blyfot i går kveld? Hva med deg? Rykket det litt i høyre-beinet? Eller det gjør det kanskje hver dag!? :D åååå nei jeg er snill gutt jeg. Var ute å kjøre Golf MKII i går. Kjørte jo det den gikk da Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by RS2 åååå nei jeg er snill gutt jeg. Var ute å kjøre Golf MKII i går. Kjørte jo det den gikk da Det var nok det samme som å stå rolig i forhold til de gærninga på veien i går... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by marius pokker eller... hvor finner man sånne? :) du slepper vel også 'jeg vil hjem maset og... ;) Marius Tja da må man leite da serru med lys og lykte. Så dukker de opp, men husk det er sjelden de som ser lekrest ut ved første øye kast som er mest intresange og dele livet med. Følg hjertet ikke potensen og testosteronet. ;) Jeg har prøvd det med, jeg vil hjem og når man er hjemme, kjeder meg. :( Mye bedre med ei som har egene intresser selv om det fører til at man er eneboer i noen mnd av og til. Vet detta høres kynisk ut men det er ikke det. Ja slepper det endent er hu med hvis hun vill det og da hjelper hun stort sett til. :) :) Eller så har hun no annet hun vil gjøra. Men husk at forhold trenger stell så ikke bo i garasjen. :D Har prøvd det funker bra når man er 18 og bor hos mamma :D men ikke med dame/kone og eget sted og bo. Lykke til med jakta :D :D :D Era PS! Den rette har en tendens til og dukke opp på de minst venta stedene så vær åpensindig. Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by Era Tja da må man leite da serru med lys og lykte. Så dukker de opp, men husk det er sjelden de som ser lekrest ut ved første øye kast som er mest intresange og dele livet med. Følg hjertet ikke potensen og testosteronet. ;) Jeg har prøvd det med, jeg vil hjem og når man er hjemme, kjeder meg. :( Mye bedre med ei som har egene intresser selv om det fører til at man er eneboer i noen mnd av og til. Vet detta høres kynisk ut men det er ikke det. Ja slepper det endent er hu med hvis hun vill det og da hjelper hun stort sett til. :) :) Eller så har hun no annet hun vil gjøra. Men husk at forhold trenger stell så ikke bo i garasjen. :D Har prøvd det funker bra når man er 18 og bor hos mamma :D men ikke med dame/kone og eget sted og bo. Lykke til med jakta :D :D :D Era PS! Den rette har en tendens til og dukke opp på de minst venta stedene så vær åpensindig. Er detta sånn info man printer ut og har med seg over alt? :D Fint du deler dine råd og erfaringer Era! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 RS2: skal du kjøpe ny bil eller? lurer bare siden du skal selge rs2en.. hmm. er ikke den bra? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by boXer Er detta sånn info man printer ut og har med seg over alt? :D Fint du deler dine råd og erfaringer Era! :) Hehehe ja det må du gjerne. :D Så det etterpå at detta blei mye, er ikke sikkert detta er intesangt. Men jeg kunne fortsatt leeeeenge har da feila på dame området mer en en gang serru så nå vet jeg hva jeg ikke vil ha... :D Joa bare hyggelig er langt fra no ekspert, men vet hva jeg vill ha. Og hva jeg IKKE vill ha. Vil dere ha flere er det bare og spørre. :D Tips nr1. Lær og komuniser med de og de med deg. Lykke til. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Era du her jo veldig rett i en ting da. De kommer når du minst anner det. En ting jentene merker med en gang er når vi kutta er på jakt. "Når pikken står er halve vette borte" Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg