RS2 Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by thoos RS2: skal du kjøpe ny bil eller? lurer bare siden du skal selge rs2en.. hmm. er ikke den bra? Halla joda bilen er kjempe bra den. Er vel hue mitt det er no galt med for å si det slik. Har ikke peiling på hvorfor jeg skal selge den har vel bare lyst på noe nytt. Har jo hat som vane å bytte bil etter 2 til 9 måneder jeg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by marius pokker eller... hvor finner man sånne? :) Marius Ja, vi vokser ikke på trär... Hadde min samboer visst hva han egentlig fikk i hus, hadde han nok tenkt seg om ett par ganger... Er det noen som kan sette seg totalt på bakbena når det gjelder bil, ja så er det vel meg.Devil Men ellers er jeg veldig snill å ha i hus... Men da, han er så bortskjemt så han kan godt stå ut med meg og min bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 rs2: javel.. da er det noe galt med deg ja ;) hvilken bil er du ute etter da? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by Era Hehehe ja det må du gjerne. :D Så det etterpå at detta blei mye, er ikke sikkert detta er intesangt. Men jeg kunne fortsatt leeeeenge har da feila på dame området mer en en gang serru så nå vet jeg hva jeg ikke vil ha... :D Joa bare hyggelig er langt fra no ekspert, men vet hva jeg vill ha. Og hva jeg IKKE vill ha. Vil dere ha flere er det bare og spørre. :D Tips nr1. Lær og komuniser med de og de med deg. Lykke til. Era Detta er bra greier :D Nå mangler vi bare dissa damene da... Hvordan få mer damer inn på forumet og ut på treffene, de eneste damene man ser på treffet er jo der sammen med typen sin, og vil hjem som marius sa. (bortsett fra kanskje kona til Era :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Er det dette du sikter til Era? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by marius Er det dette du sikter til Era? ;) HEeheheheheheheheheh :D:D:D:D:D:D heheheheheheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by boXer Nå mangler vi bare dissa damene da... lol Dere kan vel bestille ett gjeng sånne "damer" og ta med på treffene...lol Etter treffene er det bare garderobeskapet som gjelder...eller? (Nei fy fan, nå var jeg stygg...men kunne ikke la väre...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by thoos rs2: javel.. da er det noe galt med deg ja ;) hvilken bil er du ute etter da? Audi S4 99 mod Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by marius Er det dette du sikter til Era? ;) Ja gimme gimme gimme NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTT Synes ikke det der er fint og se på en gang jeg asså... :rolleyes: Flott fasong og atributter er fint det :D men det er da en fordel med litt mere når en skal tilbringe resten av livet sammen med dama. Hem orker og bo sammen med et menneske de ikke engang kan komunisere med. Jeg har prøvd det funka ikke det, for meg. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Mrs Aero lol Dere kan vel bestille ett gjeng sånne "damer" og ta med på treffene...lol Etter treffene er det bare garderobeskapet som gjelder...eller? (Nei fy fan, nå var jeg stygg...men kunne ikke la väre...) Hehehe den var god :D :D :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ja, vi vokser ikke på trär... Hadde min samboer visst hva han egentlig fikk i hus, hadde han nok tenkt seg om ett par ganger... Er det noen som kan sette seg totalt på bakbena når det gjelder bil, ja så er det vel meg.Devil Men ellers er jeg veldig snill å ha i hus... Men da, han er så bortskjemt så han kan godt stå ut med meg og min bil! Men vi er jo ikke bestandig helt lette og bo sammen med vi Gutta heller da... Men vær glad vi ikke harfotball dilla... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Era Ja gimme gimme gimme NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTT Synes ikke det der er fint og se på en gang jeg asså... :rolleyes: Flott fasong og atributter er fint det :D men det er da en fordel med litt mere når en skal tilbringe resten av livet sammen med dama. Hem orker og bo sammen med et menneske de ikke engang kan komunisere med. Jeg har prøvd det funka ikke det, for meg. Era det er faktisk dokker bare... hehhe ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by marius det er faktisk dokker bare... hehhe ;) Phheeeeuuu det var da endelig godt ellers måtte de ha fjerna ribbein i mengder... :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Era Men vær glad vi ikke harfotball dilla... Era ALDRI om jeg skal bo ilag med noen som fotballdilla iallefall...! Hva kan väre så interessant med å se "hvor mange er de?vet ikke!" personer springe etter en ball, hoppe og gni seg på hverandre og grine etterpå...fatter det ikke! Men de forstår seg sikkert ikke på oss heller som pakker med oss masse greier, drar ut i skogen, får 100 myggstikk og röd nese for å se rally...men det gjör jeg...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Begynnte nesten å bli nervøs her jeg nå. Gutta driver å sjekker å Barbi hehe Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg