Mrs Aero Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by RS2 Gutta driver å sjekker å Barbi hehe Mmm, kan jo bli nervös av mindre...wtf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Mrs Aero ALDRI om jeg skal bo ilag med noen som fotballdilla iallefall...! Hva kan väre så interessant med å se "hvor mange er de?vet ikke!" personer springe etter en ball, hoppe og gni seg på hverandre og grine etterpå...fatter det ikke! Men de forstår seg sikkert ikke på oss heller som pakker med oss masse greier, drar ut i skogen, får 100 myggstikk og röd nese for å se rally...men det gjör jeg...:cool: Enig der, skjønner ikke åffer de ikke bare kan gi de ungane utpå der en baløl hver så slipper de og sloss om den ene. Mindre grining blir det au.. :rolleyes: Jo takk, har merka at de ikke skjønner seg på oss bil dilla mennesker heller. Bor du langt unna der de kjører svenska rallyt? Har altid hatt lyst til og se det men ikke fått gjordt det enda. Ellers er vi noen som drømmer om tur til Nurburgring (staving) da. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Era Bor du langt unna der de kjører svenska rallyt? Bor 12 mil unna Karlstad. Må jo innrömme at jeg ikke har värt på Svenska Rally...det ene året var det en visdomstann som gjorde at vi missa hele greia og så var det jobb eller nånting som kom i veien andre ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Mrs Aero Bor 12 mil unna Karlstad. Må jo innrömme at jeg ikke har värt på Svenska Rally...det ene året var det en visdomstann som gjorde at vi missa hele greia og så var det jobb eller nånting som kom i veien andre ganger. Oki så det e rlitt avstand men ikke mye. Har altid hørt at det er så kaos der da at man ikke får med seg mer en en SS. Hva med og arr en gjeng herfra til vintern? Jeg og no venner planlegger isbanekjøring til vintern ihvertfall for det var rå morro. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by Era Oki så det e rlitt avstand men ikke mye. Har altid hørt at det er så kaos der da at man ikke får med seg mer en en SS. Hva med og arr en gjeng herfra til vintern? Jeg og no venner planlegger isbanekjøring til vintern ihvertfall for det var rå morro. Era Vi VW-Audi har isbanen kjøring i Sigdal vært år vi. Det er det kuleste som finnes Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Sliter dere med å finne damer som liker biler? Den tiden jeg ble sammen med dama mi ante jeg ikke at hun var bil-elsker... Men hun har jo mere peiling på hvor og når det er biltreff enn meg! Japanske biler og roadstere er svakheten for henne også... Så hvis Marius og Code-Man kommer til lillestrøm på lørdagskvelden så får de nok en liten beundrer av det kvinnelige kjønn for en kveld! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by RS2 Vi VW-Audi har isbanen kjøring i Sigdal vært år vi. Det er det kuleste som finnes Been there, done that (med HR-V på den lille banen). Do it again??? Hmmmm....... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by famir Sliter dere med å finne damer som liker biler? Den tiden jeg ble sammen med dama mi ante jeg ikke at hun var bil-elsker... Men hun har jo mere peiling på hvor og når det er biltreff enn meg! Japanske biler og roadstere er svakheten for henne også... Så hvis Marius og Code-Man kommer til lillestrøm på lørdagskvelden så får de nok en liten beundrer av det kvinnelige kjønn for en kveld! :D Noen som vil låne med en MX5 lørdag kveld??? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by RS2 Noen som vil låne med en MX5 lørdag kveld??? Skal prøve og overtale kona til det men det kan bli hardt :D :D :D Hu hadde garantert digga det... era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by RS2 Vi VW-Audi har isbanen kjøring i Sigdal vært år vi. Det er det kuleste som finnes sjekk denne linken.... http://www.vwaudi-club.no/htdocs/treff/2001/sigdal/vaccs_sigdal_2001.htm let etter Marius Heier så ser du runde tidene.. så ser du RS2 der ;) på siste plass... Så kan du sjekke denne: http://www.vwaudi-club.no/htdocs/bilsport/2001/VACCS-samlet-5-filer/vaccs-6.htm Les så etter Marius Heier der... 10 plass.... se så etter Hans Dalsmækk.... 22 plass.... ikke rart han fikk dårlige tider på Våler ? :D jeg kjørte forøvrig med muskel 1.6.. forhjuls trekk og pigg fri... ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by famir Så hvis Marius og Code-Man kommer til lillestrøm på lørdagskvelden så får de nok en liten beundrer av det kvinnelige kjønn for en kveld! :D Stiller med en gang jeg ja :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by famir Sliter dere med å finne damer som liker biler? Den tiden jeg ble sammen med dama mi ante jeg ikke at hun var bil-elsker... Men hun har jo mere peiling på hvor og når det er biltreff enn meg! Japanske biler og roadstere er svakheten for henne også... Så hvis Marius og Code-Man kommer til lillestrøm på lørdagskvelden så får de nok en liten beundrer av det kvinnelige kjønn for en kveld! :D jeg har faktisk en fra før... hun maser ikke at hun skal hjem før 2 timer på sjøfly havna... greit nok når det er 200grader i bilen.. uten AC.... hehe ellers har hun jo vært med på Ringbanen også.. er det ikke fint??? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by marius sjekk denne linken.... http://www.vwaudi-club.no/htdocs/treff/2001/sigdal/vaccs_sigdal_2001.htm let etter Marius Heier så ser du runde tidene.. så ser du RS2 der ;) på siste plass... Så kan du sjekke denne: http://www.vwaudi-club.no/htdocs/bilsport/2001/VACCS-samlet-5-filer/vaccs-6.htm Les så etter Marius Heier der... 10 plass.... se så etter Hans Dalsmækk.... 22 plass.... ikke rart han fikk dårlige tider på Våler ? :D jeg kjørte forøvrig med muskel 1.6.. forhjuls trekk og pigg fri... ;) Er jo ikke min RS2 da. Her er resultatene fra i år 4 33 61 4 med en 70hk Golf 1 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by famir Sliter dere med å finne damer som liker biler? Den tiden jeg ble sammen med dama mi ante jeg ikke at hun var bil-elsker... Men hun har jo mere peiling på hvor og når det er biltreff enn meg! Japanske biler og roadstere er svakheten for henne også... Så hvis Marius og Code-Man kommer til lillestrøm på lørdagskvelden så får de nok en liten beundrer av det kvinnelige kjønn for en kveld! :D jeg tror jeg må dressere dama mi litt jeg ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juni 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2002 Originally posted by marius Er det dette du sikter til Era? ;) ser for meg tollvesenet når dem åpner en sånn pakke jeg.:hvaskjera Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg