Volvo240R Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Takk takk :D Har ikke lakkert veldig mye enda, men ikke første gangen nei :P LMS: Igjen takk. Spørs hvilken bil det er og hvor jeg skal drive. Har ingen egen lakkboks enda. Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Som vanlig et helt supert resultat. Har aldri sett en råere 4 dørs innvendig enn din, og bare gleder meg til carbon detaljene er på plass!! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Så veldig bra ut dette! Du er jo flink til å lakkere jo :) lykke til videre! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Blitt jævli fin denna bil din Anders:) Må gjøre det sånn på min etterhvert ogsså men;) Har god tid.. Ser at du har noen timer i garasjen da, å det er bra:) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 LMS: Igjen takk. Spørs hvilken bil det er og hvor jeg skal drive. Har ingen egen lakkboks enda. skal lakkere 242en i løpet av våren tenker jeg :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det ble pimpety pimp pimp... Du skal kjøre på TPC treffet til våren regner jeg med? Satser på å være ferdig med min til det også, blir omlakkering i vinter håper jeg... Er det lov å spørre hva lakkoden er? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 faen den bilen er skikkelig rå å se på.. en av de tøffeste 4 dr jeg har sett i hvertfall... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Flott bil texas. Originale R felger du har på bilen eller? Selge?:P Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Dette prosjektet vil vel koste deg litt? Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 SpeedIsEverything: Takk =) Er ferre 244 enn 242 med bur ja :D Og med carboninnventaret blir det helt noe annet =) prizma: Takk takk, øvelse gjør mester =) 240Rallye: =) JA, det tar veldig mye tid. Å sparkle og slipe innvendig på innoverkuvende og profilierte flater er ikke som å sparkle på utvendige flater som er rettere. LMS: Hvilken farge da? volvo-r-sport: Må gjøre litt ut av bilen vettu :D Kommer på TPC ja, prøve å få til mest mulig banekjøring til sommeren. Lakkode: 200 66 amazon: Joa, begynner å hjelpe på nå. Ikke dønn original lengre .P JørgenT: Jeg har både originale R-felger og originale BBS Nebula felger til den. Begge 8x18, og dette er felger som ligger bra i pris. JokkmokkTurbo: Selvsagt koster det litt, men når jeg gjør det stort sett alt selv koster det en hel del mindre for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 har ikke helt bestemt farge, men blir nok fargebytte nå ja ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Jessda... Det begynner å ligne noe gromt.. Tøft med en skikkelig sinna gassermotor... Jeg satser på å bli ferdig med min til tpc treffet seinest, har noen små updates i vinter (bla motor, drivverk, understell, iteriør osv) Volvo 200, er det lakkoden? Blir jeg slått ihjel av deg hvis jeg bruker den på noe? Ikke for å være så ille copycat, men skulle lakkert noen detaljer her og der se. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Lakkoden er 200 ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 dette blir bare bedre og bedre texas... kan ikke kjøre bakkeløp med denna,den må stå inne på stuegulvet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Aha, regner med å bruke litt tid på detaljer på min i vinter, så får være litt copycat hvis ikke du har noe imot det??? Forresten, åssen har du gjort med dashen? Mye jobb å skjøre ut i den? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg