2Fat 2Fly Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 fikk bare tatt Crappy bilder, noen som har bedre?og info da Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 den var vel,ikke akkurat så veldig feit syntes jeg, Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 den var vel,ikke akkurat så veldig feit syntes jeg, Enig. Har sett noen fete 124 ja,, denne er jo helt vanlig:hmmmmmmmmm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 den var vel,ikke akkurat så veldig feit syntes jeg, Vet du om jeg syns den er fet når jeg ser den? nei! Shut The *BIIIIP* Up! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 jeg jobber med mercedes, den du har tatt bilde av er så og si original, bortsett ifra; spoiler over bakvinduet, leppe foran, felger og eksospotte, den er jo ikke engang senket, LOL, her er en feit en, og før du disser denne så tenk deg litt om!! det er fet 124. en E 500, som har vært på treningsleir hos BRABUS i Tyskland Originally Posted by Viper_TsX Vet du om jeg syns den er fet når jeg ser den? nei! Shut The *BIIIIP* Up! at du ikke klarer å ta i mot saklige tilbakemeldinger er ikke mitt problem, når man legger ut et bilde av en bil og sier den er fet, så må man regne med å få enten positive eller negative tilbakemeldinger, klarer du ikke det så får du slutte å poste og heller kun lese på dette forumet. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jobber sammens med han som har men merca øverst der, den er faktisk veldig strøken og pen og se til, synes ikke bildene her gir det rette inntrykket... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jobber sammens med han som har men merca øverst der, den er faktisk veldig strøken og pen og se til, synes ikke bildene her gir det rette inntrykket... som sagt, Crappy bilder bare, Sleeper: ja den der var fet, Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 er jo ikke en gang på bilbyn :hammer Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 er jo ikke en gang på bilbyn :hammer Riktig;) Det er på feil sie av gata...! Bønder i byen ass...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ja, hærre ! !! helt på andre sia av gata :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitX Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Volvo sleeper: ser veldig senket ut herfra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 den er det også, alt er brabus på den bilen, den er eid av broren til en på jobben min, Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 så denne på til salg på finn.no eller autodb for en stund tilbake tror jeg! der fikk man se bilen bedre. jeg synes den virka penere på de bildene som lå der. sjeska noe sinnsykt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Husker det var reportasje om den brabusen i drive en gang for noen år siden. Hadde veldig lyst på e500 en stund da ja:D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg