SpeedWell Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 .. så derfor har jeg sikret de nye gromme felgene med skikkelig utstyr så ingen skal kunne stjele de. :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 hihi! ganske enklelt genialt! Ville også vært ganske forsiktig hvis jeg hadde kjørt rundt med de feite fælgsa der Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 :D Tror ikkje gromm-stålissane dine bør føla seg for trygge. Sku nok fått opp den bolten der.. blah Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 hahahaha,ja en kan aldri være for forsiktig nei. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Kjøpte meg låsebolter i går - skulle etter teite i dag - så glemte jeg "nøkkelen" på ene bolten - og kjørte av sted. Banneten stund da ja - ringte sjappa å hørte om jeg kunne få ny - men det var vanskelig - måtte bore dem ut mente de. Så da måtte jeg ty til å gå å lete - heldigvis fant jeg den ved den første fartshumpen. *lettet* Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Jeg hadde slike låsefaenskap på bilen når jeg kjøpte den... Fikk ikke med redskap til å få av... Endte opp med at jeg måtte sveise på en mutter så jeg fikk skrudd av... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg