DjViper Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hører at Erebuni nå skal legge opp?! Så viss folk har planer om å handle kit/deler der ifra bør de handle nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ?? hva mener du her...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Han mener vell at om folk har planer om erebuni kit, så bør de handle nå, før det er umulig å få tak i... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 kan noen med hånda på hjertet kunne påstå at erebuni noen sinne har laget noe som ser pent ut? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ja faktisk, men det er veldig stor forskjell fra bil til bil!! Til golf er det absoultt ingen pene!! og selfølgelig stor forskjell fra person til person på samme måte som bilmerke!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Er ganske dumt å handle fra en bedrift som skal legges ned. Klager og reklamasjoner mot en nedlagt bedrift går rett i søpla. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 kan noen komme med erebuni sett som faktisk ser pent ut? det erebuni laga til golf på 80 og 90 tallet burde verden ha vært foruten Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 eg liker kittet som eg selv har kjøpt...til mazda:) http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7645 men skal innrømme at eg egenlig ikke har sett på så mange andre så eg kan verken utale meg for eller imot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Synd. Men enig med Housey, de fleste kittene ser forferdelige ut. Se på dette Forferdelig. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 kan si meg enig idet, har også bygd eit lignende sett som den gule til mazdaq 626 også...(er gul den også...tilfeldig?) er forferdelig stygt!!! Eller er det kanskje fargen som gjør det? men er enig med at erebuni ikke er like heldig med kittene sine for å si det slik...men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Synes det gule kittet der faktisk var ganske stilig jeg:hide Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Erebuni lager digg styling til Honda NSX : Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Det kittet der får den bare til å se eldre ut i mine øyne. Ville kjøpt meg fangere og skjermer fra 2002-modellen hvis jeg hadde hatt en 90-modell. Facelifting. Mye penere, IMO. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Synes det gule kittet der faktisk var ganske stilig jeg:hide kan væretildels enig, bakdelen går:thumb men fronten:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Her ser du mykje det samme, men på en annen bil!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg