Gå til innhold

Back to basic -GTi-

Ranger emnet


tommyel

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, det var et bra utgangspunkt. Fant bilen i Autofil under "autofil anbefaler" eller noe sånt. Denne annonsen er fra før vi begynte på den. Var en periode vi vurderte salg, men vi slo det fra oss... heldigvis! Skal legge ut flere bilder fra før lakk når jeg kommer hjem.

 

 

mener jeg har lest et sted at denne har ettermontert takluke?

 

stemmer det eller ?

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er delte meninger og forskjellige sannheter ute og går her :)

 

Først og fremst vil jeg si gratulerer med grom børse. Hva senk og felg angår synes jeg du skal stå på ditt. At ikke alle smeller bilen helt i bakken gjør at vi får et mangfold, hvilket er bra.

 

Hva lave og stive biler angår vil jeg påpeke at ikke alle skamlave biler subber, min gjør for eksempel ikke det.

 

Gewinde gjør gjerne bilene så lave at de som nitwlkr påpeker får bærebruer som peker oppover, dette har vært diskutert bl.a. på vortex og det sies at man da fucker opp geometrien på hjulopphenget slik at kjøreegenskapene forverres.

En bil med gewinde som er for stivt og har for liten fjæringsvei vil kunne oppleve bumpsteer som trådstarter er inne på, understyring som følge at bilen "spretter" sidelengs i sving.

 

så moralen er stivt og lavt kan bli for stivt og for lavt. Jeg for min egen del har satt opp bilen min for at den skal være lav, og dette funker for meg på bane. Men, det kan hende at jeg hadde kjørt enda fortere om bilen var høyere :)

 

Uansett, Sees på banen til neste år ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra renoveringsjobb tommyel

vurderer du å ha orginal stripene langs siden? de finnes fortsatt for salg ;)

 

jeg vil oxo blande meg inn i diskusjonen selv om det ødelegger tråden litt (sorry :hmmmmmmmmm: )

 

det som fordet første er interessant, hvor mange har kjørt bane? med mk1?

 

jeg har ikke kjørt mye, men fått testet mine egne cæbber, først med k.y.b dempere og læsjfors fjørsett, og så ett billigere gewinde justert til grei høyde

og til sist samboerens med alt nesten i bånn..

ingen runde tider å skryte av, men sist nevnte så var det ett skrik unna sandvollen på vålerbanen.. :hello: kaldblod tror jeg fikk med seg det..

 

tommyel: velger du øhlins dempere så håper jeg du kan by en passasjer på prøve tur. veldig nysgjerrig på handlingen da, er vel noe av det råeste oppsettet man kan kjøpe seg.

 

lykke til videre..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår