Gå til innhold

nissan.. omfg! 0_o

Ranger emnet


Keltern

Anbefalte innlegg

ahh.. kom med 2 litern i '91 ja.. :) da veit jeg det! :thumb

 

 

Er nok forvirring her, s13 kom 2,0l sr20det (redtop) å het 180sx men kun for japanske/australske markedet å leveres kun som rhsteering.. I europa kom s13 med 1,8 å heter 200sx.. Helt motsatt av hva som er logiskt.. Å i statene kunne du få KA24 en N/A motor i tillegg å het da 240sx..s13 blei skrinlagt for å gi rom for s14 i 94'..

 

 

Dette er en bil med SR20DET motor, sant han ikke har gått ned i motor da, å etter lyden å si så er det liten tjangs for det..I europa må man kjøpe s14 200sx for å få nyte en sr20det (blacktop) er litt små forskjeller på motorene fra JDM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var så sinnsykt med det ? Hvordan vet man at det var 4.gir ? Virka ikke helt sånn...

 

om du ikke synes det der var en fin drift, så kan du kanskje laste opp en video av et bedre forsøk (med deg som sjåfør)? :thumb

 

var nok ikke 4. gir.. men who cares om det var 4. gir eller ikke.. lekkert var det da uansett! :)

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår