OleJohnny Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Må si jeg så for meg noe søppel med 1-liters diesel og ulakkerte fangere da jeg så overskrifta. Golf R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ikke verst! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Pent! Men enn om en la denne inn i en Polo? :) Dette ville blitt billig moro! Har et ønske om Polo med sportsunderstell og 170HK 1.4L bensin fra Golf GT! Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Blir vel som Golf G60, nesten. Dette blir iallfall klart en sjeldenhet om noen år. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 syns nå det er best anyways med golf gti, koster 380k, bare viktig å ikke være grådig i utstyrslista hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Pent! Men enn om en la denne inn i en Polo? :) Dette ville blitt billig moro! Har et ønske om Polo med sportsunderstell og 170HK 1.4L bensin fra Golf GT! Vw gjorde en stor tabbe da de lanserte den nye Polo GTi-en med den urgamle 1,8T-motoren på 150 hk. Skulle selvfølgelig stått en 1,4TSI på 150-170 hk i den. Det hadde vært verdig arvtaker til Golf mk1 GTI! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 med tanke på hvor mye info og trim-muligheter som finnes til 1.8t så er jeg nesten glad for at de satte 1.8t i polo gti ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 den artikkelen der må være historiens mest uoversiktlige artikkel.. forstod direkte lite av den! anser golf GT som dette: artig moro. helt til det må kostes på! er redd både turbo og kompressor og teknikken rundt dette er formidabel dyr! hører jeg G60 eraen opp igjen? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Vw gjorde en stor tabbe da de lanserte den nye Polo GTi-en med den urgamle 1,8T-motoren på 150 hk. Skulle selvfølgelig stått en 1,4TSI på 150-170 hk i den. Det hadde vært verdig arvtaker til Golf mk1 GTI! Delvis enig, men som det sies, 1.8Ts trimmevennlighet er jo ikke direkte ukjent. ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Det eneste som taler for denne er vel at den er mer sjelden enn en vanlig GT, går du for GT sparer du 30 lapper og får 30 hk mer enn den nedtrimma versjonen også babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg