Gå til innhold

Audi Rs80: Audi 80 B4 - prosjekt greenstyle

Ranger emnet

Audi RS80

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden har du gjort det slik??Hadde jeg vært deg hadde jeg rett å slett kjøpt nye dørtrekk å bynt på nytt. sett 4" i orginalhulla i dashbordet og evt.bygg en baffel til 6,5" og sett de så langt fram og ned på døra som du får det.dette for at det ser penere ut å låter 10 ganger bedre

Bjørn

I originalhulla framme sitter det et par pioneer 2veis 110w, er 3 veis bedre? Satt 4" i døra fordi jeg ville ha mere diskant som høres bedre :) De i dashbordet har jo ikke den beste vinklingen,

Kunne jo laget til noe der nede, men sprøs om jeg klarer å få det noe penere, men da tenkte jeg på den her: http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=9627185.20629&pid=12

Noen som har montert sånt før? lurer på om den bli i veien for vindussveive da.

jeg er ikke den som har pest peil på stereo, så må jo lære en gang. Går sikkert ant å finne et brukt dørtrekk, har ikke bynt på andre sia enda

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan gikk det med den fjernstyrte sentrallåsen? Fått den til å virke? Hvilket sett kjøpte du?

kjøpte dette settet: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7633&PHPSESSID=471962f3636b6375a5cce0b20b9c15c1

kjøpte det dyreste settet med 2stk vag look kontroller.

Var en del knoting med å montere det, mye prøving fram og tilbake og masse irritasjon når man ikke får det til. Men kjøpte de originale staga som skal stå på sentrallåsutsparingene, og nå funker det som bare det :) kjempe kjekt å slippe å strekke seg rundt i bilen for å låse opp til andre

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut.

Har lagt ut for salg det s2 interiøret, ligger under deler. om du var interessert, sammens med den competition 16v alu vingen.

Har på hånda et RS2 interiør til 15 000,- så må ha litt dollar:p

Interiøret er jeg selvsagt intresert i :D hvor mye skal du sånn ca for det da, minstepris? du har ikke komplett vindushever sett også da eller?

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sprederene dine festet i? Rett i fangeren, eller?

Har lyst til å sette på noen små spredere eller tusenmetere selv, men sliter litt med åssen jeg skal feste de på best måte :)

Du har vel ikke et bilde av åssen de er festa? :) :) :P

Bra prosjekt detta! Tror det blir fett ;)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sprederene dine festet i? Rett i fangeren, eller?

Har lyst til å sette på noen små spredere eller tusenmetere selv, men sliter litt med åssen jeg skal feste de på best måte :)

Du har vel ikke et bilde av åssen de er festa? :) :) :P

Bra prosjekt detta! Tror det blir fett ;)

mvh

Sprederne er feste rett i fangeren ja :) inni fangeren er det utsparing for originale tåkelys. Jeg kjøpte meg bare sånne billige linselykter, demonterte fangeren, borra hull i listene og monterte lysene slik at bare linsene synes ut av hullet.

Blir lit mye arbeid å ta av fangeren for å knipse bilder synes jeg ;) men får se vist jeg skal av med den en gang.

Har også planer om å kjøpte nye store tusen metringer å feste i grillen på panseret.

Fet bil du også har :)

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også planer om å kjøpte nye store tusen metringer å feste i grillen på panseret.

Rått!! Har lyst til å slenge på 3 tusenmetere i grillen jeg også :D Du må slenge opp noen bilder av åssen det ser ut når du får montert det, mange som er uenig med meg men jeg tror det hadde vært dritfett! :P

Noe som også kanskje hadde vært fett hvis det ikke hadde blitt store foran, var å sette noen små tusenmetere bak grillen slik at de nesten ikke synes før man "flasher"....hehe :)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I originalhulla framme sitter det et par pioneer 2veis 110w, er 3 veis bedre? Satt 4" i døra fordi jeg ville ha mere diskant som høres bedre :) De i dashbordet har jo ikke den beste vinklingen,

Kunne jo laget til noe der nede, men sprøs om jeg klarer å få det noe penere, men da tenkte jeg på den her: http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=9627185.20629&pid=12

Noen som har montert sånt før? lurer på om den bli i veien for vindussveive da.

jeg er ikke den som har pest peil på stereo, så må jo lære en gang. Går sikkert ant å finne et brukt dørtrekk, har ikke bynt på andre sia enda

Jeg kan anbefale Infinity Kappa serien på det varmeste, bytta ut de i dashen med dem. Utrolig fin og klar lyd med alle detaljer! Eneste ulempen er at de er bittelitt for dype så man får ikke satt på de høyttalerdekslene, men det ser ikke jalla ut selvom de ikke er der.

En annen ulempe på mine er at (som du sier) lyden blir jo på en måte slengt rett opp i frontruta hehe. Alikevel spiller det bra her, men veit at på de nyeste Kappa`ene nå så er det justerbart hode på høyttaleren, så da er det problemet løst. :) Veldig bra lyd ihvertfall hvis du ikke bare er ute etter dunk-dunk men også krystallklar lyd ;)

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått!! Har lyst til å slenge på 3 tusenmetere i grillen jeg også :D Du må slenge opp noen bilder av åssen det ser ut når du får montert det, mange som er uenig med meg men jeg tror det hadde vært dritfett! :P

Noe som også kanskje hadde vært fett hvis det ikke hadde blitt store foran, var å sette noen små tusenmetere bak grillen slik at de nesten ikke synes før man "flasher"....hehe :)

mvh

fett eller ikke, lys må man uansett ha :) blir 2 store eller 3 medium. Problemet med å feste i grillen kan bli at panserløfteren blir sliten etterhvert og må byttes.

Men å montere i fangeren er heller ikke smertefritt, fordi man må montere stab.stag i grillen, så da må man løsne på staga hver gang man skal opp med panseret.

Er det plass til lys bak grillen? kan jo ha ekstra-ekstra lys der :D

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Infinity Kappa serien på det varmeste, bytta ut de i dashen med dem. Utrolig fin og klar lyd med alle detaljer! Eneste ulempen er at de er bittelitt for dype så man får ikke satt på de høyttalerdekslene, men det ser ikke jalla ut selvom de ikke er der.

En annen ulempe på mine er at (som du sier) lyden blir jo på en måte slengt rett opp i frontruta hehe. Alikevel spiller det bra her, men veit at på de nyeste Kappa`ene nå så er det justerbart hode på høyttaleren, så da er det problemet løst. :) Veldig bra lyd ihvertfall hvis du ikke bare er ute etter dunk-dunk men også krystallklar lyd ;)

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=545

Har nå 2-veis pioneer der foran, å er egentlig fornøyd med de :) er ikke så kresen. Dreiv å eksperimenterte litt med noen høytalere, å var sinnsykt mye forskjell nå høytalern er rette mot deg, enn når de bare peker i hytt å pine. Så får prøve å finne på noe lurt.

Xenon hadde vært kult ja :) men koster en del mer da

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider