Gå til innhold

Audi Rs80: Audi 80 B4 - prosjekt greenstyle

Ranger emnet

Audi RS80

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg audi 90 1990 modell jeg :-D

Lurte på om, singen du har passa på bilen min jeg. hvor du har kjøpt den. og hvor mye den kosta ??

Per-henrik

Den passer din ja :) for koffertlokken er nokk av samme formen. Har hatt den liggende lenge, er egentlig vinge til en Vectra, men har støpt nye føtter sånn at den passer koffertlokket mitt. Men har sett noe lignende til salgs som passer rett på den typen audi.

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er denne: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=946

Dette er et prosjekt.skal hellakkeres ja.Var gått lei hele greia å tenkte å begynne pån igjen

aha ja, er den sånn på det ene bildet med vinyl striper?

Er det bare nedpussing, kanskje grunning å sånt, eller må det rettes noe først?

Har ikke tid nå enda, men får se etterhvert

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

bestemt meg for å gjøre 1 siste forsøk på å få liv i forsterkeren igjenn. Da skal jeg prøve å ta 2 tykke leningsstumper å koble forsterkeren rett på et batteri, uten noen sikring immelom.

Jeg regner med at enten vil forsterkeren funke som aldri før, sikringa smelter eller at den bare går opp i flammer :)

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
bestemt meg for å gjøre 1 siste forsøk på å få liv i forsterkeren igjenn. Da skal jeg prøve å ta 2 tykke leningsstumper å koble forsterkeren rett på et batteri, uten noen sikring immelom.

Jeg regner med at enten vil forsterkeren funke som aldri før, sikringa smelter eller at den bare går opp i flammer :)

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...