erst Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hei,:hello: I det siste har det kommet to hvite flekker på bilen. Virker som om lakken en forsvunnet? :iconsm Hva bør jeg gjøre for å få det fint? Må det lakkeres på nytt? Mistenker det for å være steder som har blitt opplakkert tidliggere. En annen liten ting jeg lurer på er, min støtfanger foran har blit grå enkelte steder.. hvordan kan jeg få den fin å svart igjen?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 det ser ut att noen har brukt spray på den? Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ja, det gjør igrunnen det.. Det jeg også la merke til var at overflaten på de to stedene var litt ruere.. (vet ikke om det er et ord engang, men poenge er at overflaten ikke var så glatt der, som den var ellers.) Men da holdt de samme farge som bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 prøv å vannslipe dise steder med 2000 vannslippapier og poler dem eterpå Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190DTM Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Når det gjeller fangere og ting og tang av gummi og plast så er gummifornyer tingen! F.eks Armour All og Bumper Black. Siter *Mercedes Benz 190E 2l 87mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delahoya Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Når det gjeller fangere og ting og tang av gummi og plast så er gummifornyer tingen! F.eks Armour All og Bumper Black. ' Vil også tilføre Auto Glym somer ett meget bra stoff til slikt bruk.Som ett suplement til det nevnte over... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg