Gå til innhold

Min Audi A3 TdI 130hk Quattro:)

Ranger emnet

oddove

Anbefalte innlegg

hey

Strøken bil du har :D

Skal jeg være litt pirkete så er det bare solfilmen bak som ikke er helt 100%,men den er ikke lett å legge,fikk en proff en til å gjøre det for meg og han brukte ikke mindre enn 3 forsøk på å få det pent!

Bakfangern er ikke helt etter min smak,men det er jo bra ellers hadde det vært veldig mange like biler :P

mvh

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hey..

Mener jeg har hørt at det ikke finnes no sånt til quattroversjonen av A3,men fett om det finnes da :P

....skal muligens prøve å selge min egen også,har ikke lyst for jeg er kjempefornøyd med den,MEN det begynner å bli på tide å finne seg et eget sted å bo......og det koster mer en skjorta her i Oslo

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey..

Mener jeg har hørt at det ikke finnes no sånt til quattroversjonen av A3,men fett om det finnes da :P

....skal muligens prøve å selge min egen også,har ikke lyst for jeg er kjempefornøyd med den,MEN det begynner å bli på tide å finne seg et eget sted å bo......og det koster mer en skjorta her i Oslo

A

Litt forbanna at alt skal være så mer spesielt med quattroen:) hva slags pris har du på bilen din?

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Bilen vurderes solgt grunnet kjører for mye til å ha såpass ny bil!

??

MANGE km på nyere bil = STORT verditap å blir større jo lenger en kjører:)

MANGE km på gammel bil = ingen bryr seg:)

Så for at ikke verditapet på bilen skal bli større enn det er så selger jeg bilen før den blir kjørt SINNSYKT langt! Så sånn er det med den saken:)

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...