Gå til innhold

Bilder fra Midnight Club Streetmeet

Ranger emnet

Gjest moore

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker for fine bilder av bilen min kværna..og du...Den glade karen som tydeligvis ikke ga deg en gratis pølse til 10.- er meg...Må bestille vet du..:)

Bare hyggelig, blei jo mer skitten enn rein men hva gjør man ikke for damene..

Hehe vet, huska deg igjen sånn ca fra autofilstevnet. Får bestille den gratispølsa til 10kr neste gang jeg :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg hørte noe om "Få 2000spenn!" "Nei, du kan få en 50lapp å dra på biltema å kjøpe deg sprayboks!:D" Noen herfra vet jeg at det er, men hvem, vet jeg ikke...

Edit: Herfra som i noen i området her jeg bor... Aner ikke hvem personen er! Støtter ikke sånt som det uansett, var imot reglene å "røyke" der, var det ikke?

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han i 240'ien mente han skulle ha 2000kr for frontruta og gummien som kom på lakken. Da sa han som eide lemansen at han skulle få 100kr, så han kunne kjøpe seg sprayboks på biltema og stikke ned hos en glassmester og få fiksa ruta gratis. Så var mr. lemans pent nødt til å dra derfra.

Når han dro hørte jeg "han kommer garantert til å burne på vei ut" og noe med å hevne seg så jeg løp etter bilen, men han nøyde seg med en liten sladd ut av krysset.

Har bilder rett etterpå på den andre pcen, kan legge opp en annen dag hvis noen vil se gummihauger..

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider